2009年6月10日 星期三

收獲甜美


蕨菜。這菜很好種,三十多天已可收割了。
通菜。也是夏天猛長的菜,幾乎不用怎麼打理,也不用移苗。
這個水果型苦瓜很搞笑,生長得特別快,雌雄同株花蕾和果蕾特別多,50cm以下的花技必須剪掉,但無論結了多少果,一株只有一個瓜會長大,就看誰會搶營養了。 親手種的菜心特別清甜,終於可以炒一碟了。
大吊青瓜BB,好可愛,只能用來煮食不能生吃。已經吃掉十幾根一斤多重的大吊瓜了,炒肉片好 讚。
迷你番茄吃多了搞搞新意思,$38買來一盆已結果的大番茄。熟了之後摘了三顆炒蛋,嘩!好吃到送了兩碗飯。(平時我不怎麼吃米飯,喜歡吃面包和餅。)最盞鬼是不見它開花卻又有新番茄長出來,有點源源不絕的意思。
新彊種青葡萄,有兩三粒熟了摘來吃,居然吃出個記憶的味道。可惜香港買不到,因為相比起那些大大粒的青提、紅提,這個太有葡萄的味道了。
留下來打種的青心,小黄花好漂亮。 豆角好讚,由四月中開始不停地開花結果,兩、三天就能摘十幾條,可惜只留了少量苗,由此想起股市,我這人種菜和投資一樣,都是會選種敢下手卻收獲不多。幸好不用虧蝕總有些揸拿,知足常樂,我知足所以很快樂。
生菜。可以做沙拉,但我討厭沙拉醬,所以洗洗就生吃了,很爽脆喔!
我的口服外用兩用美顏蘆薈,很強壯。皮用來浸浴、擦臉,果肉切成一粒粒拌蜜糖放進雪柜,隨時都有養顏甜品吃,蘆薈寶貝年中為我省下不少錢呢!

燦爛的鮮花沐浴在陽光裏,如我般光明磊落,躲在陰暗處伺機功擊他人的坑渠老鼠又怎會懂得陽光的明媚。

21 則留言:

  1. 花花:

    真奇妙的天台小農場,充滿生意呀!

    回覆刪除
  2. 哇, 睇相都feel到你D幸福湧緊埋黎!!

    回覆刪除
  3. Hana,

    每次看見你的收成,雖然吃不到都會覺得好開心!而你,竟然連青葡萄都種了!!好勁!我好愛你的花園呀~

    我記得以前婆婆都有種蔬果,吃自己親手種的東西會份外美味!(可惜我婆婆搬了...)

    回覆刪除
  4. 临尾要踩返一脚! 哈哈哈!!!

    你间屋地方好大哦, 可以自己种甘多野食...正!!!

    回覆刪除
  5. 嘩~ Hana 你都好鍾意自給自足生活啊! 幾時養只雞? XDDDD

    點解青瓜不能生吃? 是大品種的關係嗎? 我最愛生吃小小一條有一粒粒釘的小青瓜!

    另,蕨菜其實是甚麼菜? 沒聽過啊!

    葡萄和蕃茄都令我想來你家打劫的衝動~ 嘿!

    回覆刪除
  6. 嘩...有機農場呀!! 幾時有得食蕃茄炒旦先??

    但我最有興趣係棵葡萄, 好靚呀!! 咁我下次買榴槤樹種子給你先得....hehehe~~

    回覆刪除
  7. 睇嚟呢期花花農莊收獲甚豐咁喎!

    回覆刪除
  8. 愈來愈多作物了啊!看見都快樂。

    苦瓜不包著,你是如何防止果蠅的啊? :)

    回覆刪除
  9. ……你的正職是農夫嗎?
    哈哈哈﹗好強勁啊﹗
    我都好愛蘆薈,清甜可口。

    回覆刪除
  10. 阿花花呀,

    不如對老鼠玩流氓喔, 看看過客的哲學圖 ;))

    ps : 啲花花草草瓜瓜都好可口可愛咁嗰噃
    ^_________^

    回覆刪除
  11. 我等緊收獲.

    坑渠老鼠好多時都會帶塊人皮面見出嚟曬吓太陽, 見到人又講吓人話咁, 所以有時真係好難知道身邊嘅人係唔係坑渠老鼠. 不過呢, 總會有幾隻吱漏咀, 又或者伸咗條尾巴出嚟咁囉..

    回覆刪除
  12. 校長:你係咪想講生機吖?

    C+ ,我諗緊好唔好用啲青葡萄來釀白酒請你飲!嘻嘻...

    V ,天臺來遮,咁我影多啲相俾你睇吖!

    小瓶子 :鄉下地方係大啲!好在依加長途的士好平,係城飲咗酒搭車返歸都唔使兩佰蚊。

    我實話實說遮。

    the8 ,品種不同呀,這種大了老了就是老黃瓜來的,我試過生吃軟軟的好吃。

    回覆刪除
  13. the8 ,其實係鹽(音)菜,我唔識寫亂咁寫咗先囉!哈哈哈!

    行行:係先至好講吖!我等等等...你!

    Ron Lau ,我即摘即食總快樂多兩錢。
    防果蠅?好似冇喎!等我研究下先。

    小c妹:咁都被你篤爆!我唔理你要請我食糖水。

    過客 :唔了,我行得正就企得穩,行唔正的人就算一時半刻唔跌倒,始終都會趴係度。

    ps:咁係啦!物似主人形吖嘛!

    火鶴 :不是不報,時辰未到而已。由佢囉!唔值得上心。

    回覆刪除
  14. 沙巴sunday market 真係有得賣榴槤種子. 如果遇到的話, 我買俾你.

    回覆刪除
  15. 玩得開心啲!多謝先。

    回覆刪除
  16. 應該係我多謝你先真, 食榴槤靠你呀!! 計落我有賺呀...hehehe~~

    回覆刪除
  17. d 植物真係好肥美飽滿, 棵新彊種青葡萄真係好吸引啊!! 好想試下!!!!! 而家好多生果都食唔出d 生果味.. 唔知係咪你講個種回憶既味道~~

    回覆刪除
  18. 行行:買俾你食快好多啊!

    Plastic G ,係吖!依加乜都話溫室、基因改造好多食物冇咗原本的味道,唉...

    回覆刪除
  19. 无肉不欢的我还是养鸡养猪好了.

    说起来草苺快大啦, 希望今年我们可以比蚂蚁和鸟快, 在他们吃之前吃的到.

    回覆刪除
  20. 真的是種瓜得瓜, 種花得花.

    回覆刪除
  21. Desertfox ,我也是无肉不欢的,但對家禽我沒興趣,而且香港也不準私人飼養。

    richmapoorma ,嗯嗯。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails