2009年6月30日 星期二

真的環保嗎?

對於7月7日將執行的膠袋稅,我的看法和 膠袋的謊言 (高慧然) 類似。還想补充說,自從政府超市大肆宣揚并盡量不/少派背心袋後,家裏買多了垃圾袋,帮工在超市買鮮貨又會用超過兩個以上的透明保鮮袋來裝,生怕汁液流出來弄污環保袋,而那些透明袋即便是干淨的也不會再重復使用,因為有腥味。

環保袋真的比背心袋環保,因為可以重復使用,但環保袋用上十天八日的也要洗洗吧?用多了水之外洗衣粉含有鱗是不環保的。

超市、便利店的背心袋因應貨品的份量和大小有幾款不同大小的,极小的拿回家之後可以套在書桌上的小廢紙簍重復使用,小一點的可以套在洗手間的小垃圾桶上再用。去買垃圾袋发現以上兩種的尺碼都沒有,以後只能用稍大的垃圾袋了,這樣真的環保嗎?

14 則留言:

  1. 這是那些天真的環保人士想出來的擾民自欺方法,環保是好但以香港這個商業化社會就祇會產生更多另類非必要的包裝,製造更多垃圾,祇要留意市面情況,沒錯,好像是人人都用環保袋了,其實內裡都是一袋套一袋,包涵了各式的小背心袋,根本環保袋祇是個愰子.自我欺騙.

    回覆刪除
  2. 完全同意.
    超市的背心袋可以套在小垃圾桶上, 而且它是
    biodegradable的, 比一般垃圾袋更環保.

    回覆刪除
  3. Environmental friendly is a good topic to make noise.
    I definitely agreed to both of you and the garbage bags will become a headache in my daily life in the future.
    The SAR government is really causing a lot of trouble and create a lot of internal trouble.
    Oh well, the hidden agenda is cover ass and job justification.
    Forget about the environment.

    回覆刪除
  4. 邱騰華個蠢蛋我心裏口裏已罵上過千遍。

    邊有人個腦袋簡單到咁!

    回覆刪除
  5. >>>超市、便利店的背心袋因應貨品的份量和大小有幾款不同大小的,极小的拿回家之後可以套在書桌上的小廢紙簍重復使用,小一點的可以套在洗手間的小垃圾桶上再用。

    我家也是这样做的.

    莫非政府认为我们回直接把垃圾丢进垃圾桶, 然后再每天清洗垃圾桶吗?

    回覆刪除
  6. 我由頭到尾都覺得係整餅之作,姿勢大於一切!

    回覆刪除
  7. 只係另一個賺錢機會........
    另類膠袋會隨之而生產.......
    事實上,有很多公司已想出不需要交稅的方法喇.............

    回覆刪除
  8. 新鮮食物尤其魚肉唔用袋真係痴人說夢!

    回覆刪除
  9. 我反而好支持膠袋稅喎,對上一次百佳收膠袋錢,俾人鬧到死,所以一定要政府立例先實行倒。至於能否真係少用左膠袋,你地個睇法都幾有趣。不過高慧然既論點我仍然不太同意(或對佢有偏見?)對於日日去買餸既師奶,又何會將膠袋同時尚品味掛鈎?而年青一輩都唔去買餸既。就算貪玩環保袋當手袋,買十個八個夠未?對俾啲師奶而家一日都除時用十個八個背心袋,仍然有好一大段距離。

    回覆刪除
  10. LTS ,我不知道征胶袋稅有沒有製造更多垃圾,但可以肯定的是我花多了錢買只用一次的胶袋。

    Quality Alchemist ,雖然垃圾袋也有biodegradable的,但那要貴很多,說真的我雖想環保,卻很現實/市儈的會買最便宜的垃圾袋。如果硬性規定商家只能提供biodegradable的背心袋而不征稅,才更環保。

    kan chun ,其實特区政府成日俾人鬧真係不是無啦啦!膠到無倫,我怀疑佢係想緊跟阿爺的步伐,即係擦鞋。

    回覆刪除
  11. 校長:這只証明他真的是大人物,不聞/問家庭瑣事,佢屋企的垃圾袋由買到裝到丟都唔經佢手/腦。

    小瓶子 :如果真係唔用總更加唔環保,你諗下啲油跡、鉛笔屑等等點洗吖?咪要用好多食水、清潔劑?

    Ebenezer ,我甚至覺得係變相征收垃圾費/消費稅,我唔覺屋企用少咗胶袋(其實逼於無耐反而用多咗),但錢就使多咗。

    阿ta ,咪係。

    老人:果啲透明保鮮袋係唔使俾錢任攞的,所以我見啲揸住環保袋的師奶用四、五个透明膠袋去套住的魚、肉...

    鎚 :我哋係平民係師奶仔我哋嘅睇法唔係有趣係過日子的體會遮。

    所以對高的睇法我係話類似囉!就算如我一个月都買唔到一次送的師奶都唔會將膠袋同時尚品味掛鈎,講真我咁老個女人從未買過環保袋,但屋企有幾十個唔使買的環保袋!

    回覆刪除
  12. 我又覺得膠袋稅ok wor, 當然我唔會天真到相信搞左膠袋稅之後就會立竿見影, 我只係當呢樣野係一個大型既環保宣傳運動, 就如搞熄燈行動一樣, 慢慢, 環保概念就會植根新一代人心中

    回覆刪除
  13. 賣廿蚊一個,有用的。
    香港的膠袋稅太便宜了。

    環保袋,用幾次一樣會換,你去買野,鋪頭送環保袋比你,一樣會愈儲愈多,其實垃圾應4118該係無少到。

    回覆刪除
  14. 魚魚肉肉,如果唔用膠袋,我諗唔使幾耐,個環保袋都腥臭到掉得,咪仲浪費。係個班「環保份子」盲目追求零膠袋啫,完全忽視膠袋有客觀存在價值。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails