2009年6月14日 星期日

Change

「阿sir,係我吖!我應承咗參加XX銀行的高爾夫球賽,想操返啲波呀!你咩時間得閑?」


「咿,吹咩風吖?你不嬲都唔中意打比賽喎!」


「嘻嘻,人係會變嘛!」


「咁麼係,特別係你添。你唔使再學啦!以你嘅資質落場打多啲,哩啲專門噯來氹客的二打六比賽,邊難到你吖!」


「哈哈哈...咩事吖?XXXXX,發咗啊?有錢都唔攢?」


「我私心重遮,老實講以你依加格水準為興趣打來玩足夠啦!再學落去都唔會有咩大突破,我攢你果一萬幾仟冇意思!不如老老實實話你聽,搏你介紹多啲學生俾我總實際。」


「嘩嘩嘩!把口咁識講野唔怪至得咁多學生啦!等我的起心肝考返個PGA牌同你爭過。」


「嘿嘿,大小姐你咁怕曬考得到先算啦!」


「你...你...你...」


************************************************************

「嘩!好勁喎!81桿,總有兩個小鳥(Birdie )。」


「咩咁勁遮,我打紅Tee遮嘛!」


「你係女人唔打紅Tee打咩Tee啊?」


「性別歧視?啍,下個禮拜我就打藍Tee!」

10 則留言:

  1. 下個禮拜咁遲?
    一早就應該打藍Tee啦.

    回覆刪除
  2. 你幅相個套 equipment 我未用過喎... 係咪好貴架?但係有冇用架?

    但係 81 喎...你會唔會喺香港打下 driving range 練波?想指教下..

    (但係我連棍都冇喎...)

    回覆刪除
  3. 81桿,總有兩個小鳥(Birdie ),仲係怕曬隻? 嘩, 好勁!

    回覆刪除
  4. :p 高球術語,完全聽唔明添

    回覆刪除
  5. 火鶴 :嘿嘿,之前冇話比賽嘛!

    鎚 :好似過+萬!都有用嘅,練得多Swing好好多!

    會!我通常夜晚去冇梗熱嘛!大啲栢麗有個三桿洞練波幾好!依加香港都有兩個公眾球場,機場航天城同西貢果,不過要有差點卡先可以預約,價錢同深圳差唔多。

    oz,嘻嘻,交咗好多'學費',唔'勁'對唔住自己。

    Ron Lau,再寫盡量唔用術語好冇?:)

    回覆刪除
  6. 冇緊要 :) 講術語好。
    想知既話會自己搵解釋架啦 :p

    回覆刪除
  7. 刚刚老板过来问我有没有打过Golf, 原来星期三员工聚会一起落场打. 之前我只有在Driving Range打过, 期待中.

    回覆刪除
  8. 81 我都得, 不過係par+81...

    好多年無打了, 我諗我要重頭學起先得了.

    回覆刪除
  9. Ron Lau ,喔,好吖!

    Desertfox ,玩多啲啦!好好玩!特別係落場,就算係同一個場次次都唔同感覺。

    音語 :如果你等得切嘅,可以等我攞咗HKPGA先教你,最多收半價了...

    回覆刪除
  10. You have made some really good points there.
    I looked on the web for additional information about the issue and found most individuals will go along with
    your views on this web site.

    my web-site: golf balls unlimited ebay

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails