2010年1月19日 星期二

雜菜

油麥菜的顏色好漂亮的。
要收割的時候, 可以從齊根處剪下來。留著一丁點根,它就會重新長出嫩葉來。
紅生菜種子的發芽率低過10%,所以只有兩顆,但它會像海藻般長得很大。
蝴 蝶苗10天就能收割了。
客家春菜,同一批種子有些天生較弱的就這般大小。
另外一些會搶營養的,已經這麼大了。土是一樣的土,水是一樣的水,有能力的就是成長的較快,那些長不大/長得慢的看不慣也好,妒嫉也好,奮起直追才是王道,埋怨土、埋怨水又有什麼用?

7 則留言:

  1. 係唔係架, 都市既大忙人都可以打理咁多植物而又有板有眼既.

    回覆刪除
  2. 嘿嘿,當然不是同一時間種咁多野啦!係一路拍落來整理下先貼出來咁啫。

    回覆刪除
  3. 花花: 油麥菜好呀...我前幾日先炒豆豉鮻魚,送幾碗飯呀!

    蝴蝶苗同客家春菜係乜味呢? 記憶中好似未食過啊!

    p.s. 作死嘞我居然咁輕挑地稱呼你

    回覆刪除
  4. 88,你叫我花花我鬆毛鬆翼添啦!

    油麥菜好幼我都摘來食了,炒豆豉鮻魚超正,我唔中意食米飯用來夾面包食!!!

    蝴蝶苗同羅蔔個味苗差不多,客家春菜總未食過,要等佢大啲先,聽講好似介菜咁滚湯至好味。

    回覆刪除
  5. hana,我最近買了棵巴西鐵樹,但不明白爲何那些葉會突然變黃和黑,而且開始有洞,但絕對不是有蟲,請問你有沒有研究過?是否缺乏空氣?陽光?
    謝謝~~:)

    回覆刪除
  6. 係咪太濕?

    巴西鐵樹唔使成日淋水!淋水要一次過淋透,底盆有水漏為之淋透。表面泥干唔等於下面都干,揾支竹簽插落泥度你就可以看出下層啲泥干未,支竹簽的泥3份2至4份3係干嘅先淋水。

    回覆刪除
  7. oh no~ 我就是見太變黃,所以以爲不夠水!狂淋水~~謝謝
    ~

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails