2012年2月21日 星期二

有一種需要叫不需要&海底撈

32 則留言:

  1. 海底撈幾時來港上市,值得投資。

    回覆刪除
  2. 哈哈,今次我看到了,你的“簡場”又是用 $$$$$$$ :-)

    你這故事令我忽然想起,有次我有個好朋友入西武睇鞋,店員殷勤地跟住好友,最後佢唯有禮貌地告訴店員,「唔該,我想專心地睇鞋」。我想我會對那家海底撈的“服務”吃不消,因為 ... 我同你一樣,來食野唔係諗住要“選特首”呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿嘿灬

      我行街買野都唔鐘意啲店員跟到實或者灑口水。

      刪除
    2. 我貼以下這個時才發現你文章的內容不見了!?

      http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2012/02/blog-post_24.html

      刪除
    3. 好彩仲有留言係度。肉身冇咗,靈魂響度?哈哈!

      刪除
    4. 咁,同你的四個太太都好應題吖!

      刪除
  3. 香港人格言:無事獻殷勤,非奸即盜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢又唔係嘅,佢想做好個口碑遮,不過一間唔好食的食店唔去搞好個食物味道,而一味講究服務真係本末倒置架,也只有在强國這種凡事本末倒置的地方先會成功囉!

      刪除
  4. "人,願意付出是一件非常好的事,但若付出的「時間、地點、對象」不對,反而是一種累贅,弄至「弄巧成拙」造成傷害。"

    "為你好"通常係當中嘅借口。如果同對方講話我受唔起而對方又即時停止嘅話,我仲可以頂得順。最頂唔順係同對方講咗,佢仲會鬧我,"乜你咁無禮貌,我送嘢比你(例如送已變酸嘅食物比我而佢亦知道係酸嘅)你竟然唔收/唔用/唔飲。" 更頂唔順嘅仲有係對方覺得佢為你付出咗,而你要用"佢認為恰當嘅方式"回報返佢嘅恩惠。

    睇嚟我仲要多半年去調理番被人以月計算嘅精神/言語虐待(而又要硬食),自己EQ未高到可以每次都視之為過眼雲煙,諗番起都仲係谷氣。

    回覆刪除
  5. 外國唔係做唔到,但一定唔係呢個價錢。規模也很難做到這麼大。

    國內做VIP客的手法的真是有點過態了。現在連平民也嘗到做VIP的滋味,扺佢發達!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只能夠說它是在對的地方對對的人做了對的事。

      我不能肯定在外國這樣做會否成功,因為我在外國生活的朋友們幾乎是一致否決這樣的服務的,都認為是一種騷擾甚至侵犯(私隱)。

      做VIP的手法不是這樣的,我的AE黑卡服務很到位進退有據,在我落了order之後會圓及時的圓滿地完成任務,在我有需要時隨傳隨到,而不是時刻盯著我的消費模式見縫插針地提供額外的我不需要的服務。僻如傳說一,我跟男友吵架都要管?來吃一頓飯而已,就成了密友、父母?傳說二,一個西瓜在大陸是很便宜的,但很重噢!如果沒開車去很多人其實都不想吃頓飯帶個西瓜回家的吧?況且吃完飯可能還有其他活動呢?當然這對大陸那些貪便宜的小老百姓是很吸引的。第三、第四、第五、、、咱們有空再聊。

      刪除
    2. 想想也對,這種服務有點像是做奴才了

      刪除
  6. 這便是文化差異吧?年前神大有個大陸留學生送了幾千塊什麼的給教授,在中國人眼中送禮可算是基本禮貌而未必是賄賂,不送的恐怕會被送小鞋,但若在外國若送什麼的肯定立即被人踢出校!

    btw大姐的熱郵是不是關了啦?傳貓給你被彈回頭了,我是老地址 doddererhk@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  7. 一些基層的洋人,渴望這種殷勤的服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係咁樣的服務去到外國,基層的洋人係消費唔起嘅,人工貴啊!

      刪除
    2. 洋人不經常出外用膳,但一些基層的洋人,入了一些普通中等餐廳,食到一半,被侍者問:「How's everything going?」他們已經感到十分自豪!

      如此乜乜撈的服務,會嚇壞他們。

      西方福利好,稅重,中下階層有些少恩澤已很滿足!

      刪除
  8. 我食就係食環境自在,食人少地方,d野唔好食又話比較難吃少少,我會忍受到,但係要我等1,2小時,又話隔離左右都係高談闊論呱呱嘈既食客.幾好食俺都會即閃,俺有病要清靜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意清靜,所以旺角、尖咀、老銅,對我來講係香港并唔存在。哈哈!

      刪除
    2. 最吵嘈的地方就是最清靜的地方?可惜我道行未夠呀!嘿

      刪除
  9. "但這家店會有BB睡在嬰兒床上,而我正在努力幫BB制造煙霧"
    睇到呢句....笑咗! ^^

    修甲好呀....湯底加料...

    唉...有一種不需要叫需要...唔好玩架...

    回覆刪除
  10. 我好想知嗰啲帶bb 去火鍋店、燒烤店的父母係咩心態。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 我用ipad改咗個名,就成篇文都冇曬!我又冇留底。

      :(

      刪除
  12. 不需要這篇文章嗎?哈哈哈哈...

    回覆刪除
  13. 唉, 今次真係有一種必要叫做不必要了...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails