2008年8月12日 星期二

人民幣看跌?

今天通過地下渠道幫公司換了貳佰萬人民幣,匯率०.872,還記得今年人民幣最高時,地下錢莊的匯率是०.854。大大老闆說:奧運過後溫總會出手抑制通脹,人民幣有望9算,我倒認為這是大大老闆美麗的願望,人民幣短期大概有些跌幅,長期來看還是易升難跌的。

中移動(941)今天跌至$94.50元,雖然看來還會再跌,但忍不住還是買了一手,存起來放在一邊再說,總好過買些名牌招搖過市等貶值嘛!

14 則留言:

  1. hehe 冇乜花費吖嘛!係電話費貴啲遮。

    回覆刪除
  2. hana姐入巿, 大巿見底乎? 請開壇指點迷津啊...

    回覆刪除
  3. 真的彈藥滿多!

    回覆刪除
  4. 今晚先返hk,
    #941竟然跌破95 ?
    好吸引wor...可惜手上太多#941,
    為了安全, 侷住唔買

    仲有乜野好提議 ?

    回覆刪除
  5. 剛路過,想說句100元樓下的941非常抵買。

    回覆刪除
  6. 好东西会“怕多”?你会不会怕“钱多”?! :)
    若觉得不安全?何必留着?

    花姐,你是RAMBO,子弹用极都有。。。。

    回覆刪除
  7. 我當然唔怕"錢多"
    但整個組合過於側重一隻股票丫ma
    中移動佔左組合接近一半
    極之唔健康

    有起事上黎, 好危險ge
    e+, 我限住唔比任何一隻股票多過25%
    以免訓唔著ar~~~

    回覆刪除
  8. engima ,我買咗一手jar,未敢沖入去啊!大市絕對未到底,分分鐘掂到萬八點。

    老麥:唉,我老豆淨係識玩,我要幫佢睇埋棺材本,子彈咪多些少囉!

    Jeffreality ,嘿嘿!抵唔抵買見人見智,我覺得買貴咗就係買貴咗,冇得夾硬話抵買。之前money cafe個清姐係125蚊果陣時搏命同啲聽眾講話:125蚊嘅中移動係好抵買架!
    你睇依加個價...

    篤篤篤撐 :去咗邊玩先?佔左組合接近一半
    真係太多啦,要執執了。我依加連埋月供嘅共有十隻。

    蘇記 :唔好唔記得我做到隻積咁,邊有你咁他條成日係老蘭做地主吖!話時話真係好耐冇落吧、唱K、跳舞、飲酒啦!哩啲咪代價囉!

    回覆刪除
  9. 中移动我之前五月写过文章分析过的(可惜删了),不值得看好,大势已去,任何价位都是不值得的.

    回覆刪除
  10. hana,
    我同靚女上左長隆玩AR.....

    係LOR, 比例一半太多了
    最近趺左唔少, 佢既比例先落到3X% 咋
    所以咪叫你推介下LOR

    回覆刪除
  11. 我前日就入左一手國壽...呢排真係唔識睇,唯有以平均買入法買啲咁囉,我真係諗住渣十幾年架~

    回覆刪除
  12. 量子兄:所以我先買得一手,都係心魔作怪。

    篤篤篤撐 :嘩!靚女三點式,又睇又摸...

    再忍下先啦。

    米兄:我都係啊!啲黃金跌得咁殘,諗住買些少俾個女作嫁妝,買隻金豬果啲吖!hehe

    回覆刪除
  13. 靚女三點式,又睇又摸...
    >>>
    係就好了, 可惜係我個女

    嗚~~~~~~

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails