2008年8月25日 星期一

昨日。今天

叫雞的男人 題目有點爆,今天被人提醒翻看起舊文來,才愰然,大概這一篇男人的背叛 才是我最想說的吧!

翻看舊文,真的發現自己不斷地在成長和改變,唯一不變的大概只有世事的矛盾和取捨,今日的我打倒昨日的我,有時候昨日的我又令我重新審視今日的我。 才發現寫博客最貼心、最忠實的讀者原來是自己,很明顯夕陽西下好快會變成晚霞,將會只忠於自己,只寫自己所思所想,更加地我行我素。



ps:夕陽西下約60歲,晚霞已年近80,批評、贊美;奚落、追捧,都不重要了。



很多關於兩性關係的舊文都不錯,有空的話一看無妨:

婚姻的船

人的一生會遇上的四個人

遇見100%的愛

14 則留言:

  1. 睇完兩天,才知「叫雞的男人」是安慰渣估老闆,沒有錯吧。

    紅燈區合法化?只不過將黑幫收入合法化,以後更加冇得管,不是普通人做得到的。

    回覆刪除
  2. 昨晚睡了個天昏地暗!

    Hana 的文章不能不睇,不能遲睇,但又要開會喇,死喇,文件都未整齊,大鑊...

    回覆刪除
  3. 不止有點爆,很爆。

    >>唯一不變的大概只有世事的矛盾和取捨

    嗯,對此句很有感覺。

    回覆刪除
  4. 哈, 我的朋友刚刚打电话给我, 说如果她让男友与朋友及一班女仔去练习摄影, 会感到不安.

    有些人担心男朋友偷食, 担心到晕的.

    回覆刪除
  5. 靚鎚: 第一個等追數啊!老老實實盜名喎,諗住賠償幾多先?

    李小龍:咁馬會同外圍馬咪一樣共存囉!各有各做遮。

    校長:阿婆啲爛文得閑咪睇囉!做野緊要啲喎!

    c.m,阿婆講野係咁上下架啦!還望多多包涵

    小瓶子:真係登佢辛苦了。

    回覆刪除
  6. "我的朋友刚刚打电话给我, 说如果她让男友与朋友及一班女仔去练习摄影, 会感到不安."


    -- 咁係你朋友(女性) 有問題囉,就算返工都會有男女同事啦,唔通一見有異性就一定上床咩,做人呢就唔好太神經質至會開心d既

    攝影係一種正常活動,除非係去映裸照嗟.

    回覆刪除
  7. 阿婆?你係阿婆,我咪活化石!

    除非喺前面加個老字,否則這字根本不可以用在你身上!

    ****

    映裸照都係正常活動喎,人體攝影嘛!

    回覆刪除
  8. 人體攝影, 無咩大不了.

    回覆刪除
  9. 冇咩大不了?

    啱啱有個同志會想搵男模特,你兩個制唔制先?哈哈!

    回覆刪除
  10. hana,

    就咁,其實祼男模係難揾過祼女好多既...話說我以前大學(唔係响香港)嗰時係要畫人體畫既,但係次次個professor都係揾個女既,咁有啲同學仔就要求可唔可以揾次畫男人,但professor就係話揾唔到囉。

    呀,如果你真係識得邊度有得開班畫祼男,記得通知聲喎。

    回覆刪除
  11. 看罷了《叫雞的男人》和所有留言,
    想起了下面的這段話:


    「沒有辦法
    也不是那麼的想告訴大家
    世界多陽光或多黑暗
    挫折該逃避或該面對
    人生要樂觀或微笑

    因為生活只能經歷
    而那些大家侃侃而談的種種面對人生態度的說法
    大部分只是利用來聊天 賺錢 讓人景仰
    或是彌補自己無法做到的缺憾而已
    不論我們說了什麼或體認到什麼
    生活仍然只是一場我們無法控制的紙上談兵」

    ——黃俊郎



    野孩子上

    回覆刪除
  12. 好一句'紙上談兵',兵臨城下就...

    回覆刪除
  13. 正是。

    適兵臨城下之時,
    是思想上的柳下惠;
    還是行動中的田伯光,
    倒仍是一個問號。

    野孩子上

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails