2008年12月15日 星期一

上星期四,東航(670)一復牌就沖進去,小注賭一鋪,結果當然得個桔,攤咗係度。今早睇下覺得唔會再有景諗住平手執啲啲走人,市場即造價$1.o9沽咗。唔夠一分鐘電話信息到,揭開我本買賣股票數薄,寫埋個沽出價,瞟一眼隔離位嘅買入價,即刻笑唔停口,原來我一直認住買入價係$1.00,所以先至會係$1.09當贏執啲出貨,點知原來擺烏龍,買入價原來係$1.10,跟手總要改返啲字嘅顏色。(買入我會用藍色,賺就係隔離用紅色寫低,蝕就用黑色,方便記數一目了然。)

可能因為係有限錢,所以唔單止冇嬲總笑到收唔到聲,講俾損友聽,一樣笑爆嘴,所謂物以類聚大概就係哩個意思了。

交通银行做緊買入股票免佣、免存倉費優惠,至哩個月底,可以減輕短炒成品,有儲蓄戶口嘅不妨開埋証卷戶口不另收費。

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


今日麥記係多份報紙頭版派優惠券,套餐減五蚊,俾佢洗咗腦,又因為真係好耐冇幫襯佢了,下午走去買咗個餐,記得叫人汽水走冰、雙層芝士孖寶全走,竟然唔記得俾剪得整整齊齊的優惠券,俾埋錢係排第二次隊等攞果時先醒起,又係笑餐飽。

笑還笑都總記得攞埋我張麥樂樂卡出來要求後補贈品(哩個月買套餐送細薯條)。攞咗餐,將跟餐送嘅中薯條送俾隔離兩個學生哥,學生A問B:"乜miss唔係話天上唔會有餅跌落來咩?"我搶答:"所以請你哋食嘅係薯條唔係餅囉!"乖巧嘅學生B即刻話:"多謝miss!" 哩個後生仔口甜舌滑唔怕丑,濃眉大眼、準頭有肉,有前途。

明明唔見咗兩次錢,但兩次都令我笑不攏口喎!唔通係金融海嘯後遺症?

9 則留言:

  1. 哇哈哈哈..
    恭喜miss, 你又進步咗啦.

    回覆刪除
  2. 喂!

    乜嘢叫做 "雙層芝士孖寶全走"?

    咪得翻個齋包?

    回覆刪除
  3. 试下你买左一千万雷曼吖, 可能笑唔出.

    回覆刪除
  4. 我好耐無幫襯m 記lu

    回覆刪除
  5. 火鶴 :嘻嘻,係又睇化咗啲啲。

    Desertfox ,hehe,少食多滋味。

    樸老 :走哂啲漿汁剩低芝士同中肉。

    小瓶子 :買貞操帶都好過買雷曼啦!(話時話你幾時真係post你的貞操帶遮?)

    行行:哩啲垃圾食物唔食都罷。

    回覆刪除
  6. 麥記咖啡輸俾大快活咖啡(個人意見)

    回覆刪除
  7. Hana:

    你已經不滯於物了!

    回覆刪除
  8. 卡臣 :係吖!所以我飲汽水。

    校長:未到呀!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails