2008年12月5日 星期五

冬Look

昨天我這樣打扮自己 ,友說我這個look很時尚,想說的是帽子、頸巾和泠外套都是N年前買下的,而且帽和頸巾折合港幣都只需幾十元,泠外套約百多元。從不認為自己時髦,流行的東西向來不跟風,因為不舍得將辛辛苦苦掙來的錢花費在只能穿一、兩季的服裝上。流行的衣飾通常只着重樣式不重質地,質地好又流行的一般都是大牌子(即係好貴)。以我的收入在衣服上的支出真的算是极少,所以友人們都說我很"另類"。

一到冬天,我就很喜歡戴帽子,那是在日本生活時培養的愛好,日本女生都很喜歡戴帽子,好看、保暖之餘又可以省卻了弄頭髮的功夫,一舉幾得。對我來說帽子和服裝一樣沒有流行只有適合,適合自己并不需要很多花款,所以我的帽子數量并不多,貨車司機帽這種极'潮'的東西我是絕對不會放在自己頭上的。

友說我的打扮很個人化(有個性?),香港女生不是MK look就是中環look,很少像我這般自我,不跟風購物是節流的基礎,只不過身為女人始終逃不過鞋的魔咒,昨天買了3對boot。

32 則留言:

  1. 哈.. 我又可以整个帽系列的相哦..

    其实唔知点解, 我觉得戴帽嗰样好奇怪, 所以戴得最多都系行山时.

    貨車司機帽<---即是什么帽?

    回覆刪除
  2. 有冇人話過你有啲似呀蘇個助手 Kelly 呀?
    咁當然, 你型啲

    回覆刪除
  3. 小瓶子:類似cap帽的物體。5呎3寸半

    靚 鎚 :冇喎!佢後生好多。

    回覆刪除
  4. 買了3對boot?等聖誕老人放禮物?

    回覆刪除
  5. 你最新的照片...

    請問你夠秤/ 過了18歲有沒有?

    回覆刪除
  6. 蘇記 :我咪聖誕老人個助手囉!(我哋間廠做好多好多聖誕飾物!)

    tt,
    enigma :thx x2(咪玩啦)

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 香港女生不是MK look就是中環look <-唉...

    回覆刪除
  9. > 香港女生不是MK look就是中環look <-唉...
    中環look 都係返工需要, 正常o者. 而且, 好多男仔buy 喎, demand & supply 嘛

    hana 不如每個月都放相, 等我o地見證你o既成長嘛~ hehe

    回覆刪除
  10. 知唔知咩叫「時尚最 hit 」,咪時裝批發商手頭咩貨最多最要去貨嘅,咪最 hit 囉,間間舖頭都賣類似嘢,咪叫做 hit 囉。

    乜你唔係 164 cm 咩,5呎 4 嘛,你
    著 3吋高蹭,合計 5呎 7多謝。

    阿瓶瓶,貨車帽?你行出街,見最多女仔笠上頭連對眼都遮埋果種咪係貨車帽囉,但貨車司機係唔會戴嘅 唔該 ~

    其實戴帽,要睇下載邊種帽,要同身型配合,更要視乎當時著咩衫,係一個整體嘅 picture。

    你見到覺得怪果種,係因為唔配合嗟。

    回覆刪除
  11. 好台灣 feel 就真。

    回覆刪除
  12. 鞋的魔咒?

    豈只女人逃不過,男人都會逃不過!

    回覆刪除
  13. 卡臣 :thx x3

    若缺齋老人/陳潢 :你都就來離開香港啦!總唉乜鬼喎!

    火鶴 :係?!(兩個字變做一個字嘅?)

    川:成你個頭吖!衰老就真。(你要明白有規有矩/律嘅事我係唔會做嘅0



    大...瓶子:難得你總記得我身高。乜164cm唔係5呎3吋半咩?

    玲:台灣 feel 係咪即係老土吖?


    校長:係吖?咁,你都好型喎!

    回覆刪除
  14. 为什么瓶子設計學院是印尼分校而不是中国分校/香港分校/越南分校?

    回覆刪除
  15. 行山我会戴 cap 帽.

    而阔边草帽, 我会系阳光与海滩的地方戴.

    回覆刪除
  16. 樣子很富泰啊!

    回覆刪除
  17. You look pretty in the picture, somehow I could imagine you would look even prettier with the same hair but shoulder length.

    It's funny to say that even today my clothes are all bought by my mom and I don't even know my own size. Everything she buys are always on sale (the reason they are on sale is because they are not "in" anymore) and I never have problem with it. Since my mom was a fashion designer she has a way to make me look good when she spend just a few hundred from head to toe.

    回覆刪除
  18. 係? 我用果把呎係中國製(made in Chine),可能有啲呃砰....睇把呎係5呎4㗎喎...

    回覆刪除
  19. 小瓶子 :打波我都會戴 cap 帽.

    C+ ,羨慕咩呢?

    fot,咪玩野吖!

    Desertfox ,你阿媽好掂。我啲頭髮後面總長吖,有特殊用途!*.^

    大...瓶子:hehe好似你啱啲喎!

    回覆刪除
  20. 有緣相見美人, 自當上前勾搭... ^_^

    回覆刪除
  21. 呢次認得你個樣, 下次一田大減價打尖時同你相認SIN~~

    回覆刪除
  22. 比較你以前的相片,眼神平和了。是嗎?
    拍這張照片的時侯,在想什麼呢?

    回覆刪除
  23. 特殊用途?? 哦, 原来是用来迷倒众男生。

    回覆刪除
  24. 渣兄:一於日日去佐孰...

    篤篤篤撐 :下次一田大減價?我唔上當lur

    fot,係吖!我又進步咗,睇化咗啲野。

    Desertfox ,迷你個頭吖!幾廿歲邊總有哩啲野喎!我裸睡吖嘛,走火警頭髮用來遮兩點!

    回覆刪除
  25. > 走火警頭髮用來遮兩點!

    咁第三點呢?

    回覆刪除
  26. wow~~! 戴上冷帽頸巾的 hana 好靚~~ 俏皮活潑!

    我都係唔會跟潮流買野既人, 一條裙可以著十年, 亦唔會花好多錢去置衣, 但會令我失守的通常唔係鞋, 而係靚既睡衣! (祼睡的你應該會覺得我好多餘.... 呵)

    回覆刪除
  27. 糖:多謝!

    不會吖!我也很舍得花錢買真絲睡衣的,因為還沒鑽進被窩前要穿嘛!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails