2008年12月16日 星期二

男人的夢想,女人的惡夢

港燦 是我很喜歡的博客之一,言之有物、比喻獨到的文字令我愛不釋手。記得不久前港燦係大屠殺日 的留言中說:「我一定要保証燦嫂和自己於漫長蕭條期的基本生存條件。」我好似小fans咁天真的回應:「好MAN吖!燦嫂一定冧死啦!俾着我即刻拖你去注冊,幾百蚊應該唔會影响漫長蕭條期的基本生存條件嘅,係哇? :)」

今日見到佢哩篇燦嫂說 ... ,即刻明白哂當日點解佢冇回應番我了。燦嫂係男人的夢想,港燦 係女人的惡夢,好彩我唔係燦嫂,所以我仍然認為港燦好man。


燦哥再寫燦嫂延篇 :歪念


延伸閱讀: 禮物續篇 . 男人最怕


我開始懷疑港燦係叻過渣沽兄嘅寫故事高手,人物、佈局、秩序、內容看似閑話家常、私事、愛情事亂寫一通,實則高潮迭起、迂迴曲折,越寫越精彩,好野!強烈推介!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

型女博:

1)imak 敢做敢為,超型!

2)Beatster In The Making 我行我素,勁型!

11 則留言:

  1. haha, haha, haha....
    個篇我睇完都有啲滴汗....

    回覆刪除
  2. 我睇完新果篇牙骹都甩咁滯...

    回覆刪除
  3. (純粹發牙痕) 我真係開始覺得o的咁有距離感o既女人先會贏到男人尊重同真愛喎, 識唔少男人無論出便點樣玩到癲, 屋企果件 (situation 似燦嫂) 佢地會 calling as "love of my life" 囉.

    回覆刪除
  4. 靚鎚 :我唔止滴汗啊!

    火鶴 :我幫手托住,好冇?

    Mademoiselle 素顏天使™ ,快啲食糖止牙痕吖!最新發展係燦嫂攞咗燦哥條匙啦!

    回覆刪除
  5. Hi I am a friend of C and didn't know she keeps a blog. If it's not for your recommendation I will probably never find it.

    Thanks a lot,
    Your long time CD-Rom Reader

    回覆刪除
  6. 真系几好睇. Add落我嗰list 到先.

    By the way, "此文章的連結" 有什么作用的啊?

    回覆刪除
  7. G,不客氣!我好喜歡她的,她的那張抽煙相好性感和感性。

    小瓶子 :冇介紹錯哩!

    不懂,你搞明白話我知吖,唔該。

    回覆刪除
  8. HANA!!! 型,我唔敢認。但痴線,就一定囉! 呵

    多謝晒, 尋日係我個Blog 有史以嚟最高Hit Rate o既一曰!!! 釘橋釘橋!

    回覆刪除
  9. 睇完兄呢兩段, 真係...好難理解...我太old school 啦

    回覆刪除
  10. C+ ,你咪理啦!我話係就係啦!:)

    川:峰迴路轉好好睇!

    回覆刪除
  11. 無可否認, 係近期注目度最高o既topic...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails