2009年1月22日 星期四

不誠者勿擾


咿,咁睇來校長都啱入行喎!喐,使乜驚吖!做一個月都夠買手5仔了。哈哈哈!

20 則留言:

  1. 等我打去見下工先,呵!

    回覆刪除
  2. 校長都入得行??
    駛鬼一個月呀,以校長既姿色,半個月都買到手呀!!
    喂...仲有一行都o岩佢...麻雀館"登"腳!!不過就無咁快買到一手!!但係一定寓工作於娛樂!

    回覆刪除
  3. 135 10X4 3105
    X..我由0試到9,都打唔通
    灰心

    回覆刪除
  4. 份工好筍...我好恨做, 好羨慕...

    回覆刪除
  5. "135 10X4 3105
    X..我由0試到9,都打唔通"

    個X上截喺弧形,似喺2,3,8,9,or 0。

    我有興趣想知道喺點樣專人引導入行。。。

    回覆刪除
  6. [ 有專人引導入行...]


    我反而對果班「專人」有興趣,一定技巧高超...

    電話係:135-1024-3105 (應該照字型無估錯)

    回覆刪除
  7. 呵呵,估唔到我副架生仲有用!

    睇黎唔駛去露宿者之家咯....

    哎吔,咪住,我...我啱啱51 呀.....

    唓!

    回覆刪除
  8. ah, 校长, happy belated birthday ah.

    回覆刪除
  9. 劉朗校長,

    嘿!您個樣邊似50吖! 唔o岩又試下吖!

    各位,

    有無留意呢句"能接受一定服務"呀?仲要"有專人引導入行...", 頂得到不妨試下好噃。

    Hana,

    您問我呢, 黑白都鍾意, 但係身為媽媽的您整個人竟然似二十多歲女仔, 簡直令我輩汗顏不已, 無敵呀!

    我諗我係時候拉下面皮囉!

    回覆刪除
  10. 校长:

    上大陆用假身份证就得啦. 哈哈!!!

    回覆刪除
  11. 今日在商場見到有條女幾索,個輪廓應該有四十,但外型、皮膚、身材、衣著,勝過唔少廿歲出頭的女仔 ,真係要用「果條女」來形容,因為真係好 young。


    隔一陣,有「條仔」走埋嚟,條仔個樣大約 17-18 歲,但睇落外型似廿歲,高高大大,兩個企埋好襯下,兩個交談幾句。但佢地無攬腰無搭膊頭。







    突然,「條仔」曰:「媽咪,老豆話唔駛買喎..」 ( 買咩唔重要 )



    係「媽咪」,唔係叫「 Honey」。


    媽咪........真係媽媽聲喇今次。

    我諗我係時候要整番個有高像素照相功能嘅手提電話喇。

    回覆刪除
  12. 又男又女嘅?搞乜?哈。

    回覆刪除
  13. Desert:

    多謝你!我又老一年喇,好彩得你開解。若真係有幸百歲,還有近五十年呀,呵呵!



    Karen, 小瓶:

    你地真係好家啫,氹到我哩個老人家鬼咁開心!



    Hana,借你地盤道謝,請包涵!

    回覆刪除
  14. 其实间中有一个实际年龄比外表看来大很多的人不出奇吖.

    看Vivian 四十多但其实样子只是二十尾.

    我记得最佩服是早一年还是两年前, 有个HSBC女高层与舞蹈老师打上亿元官司(名字我忘记了). 报纸登了她的照片出来, 哗, 报纸写着61岁, 我以为是打错字, 在我看来顶尽是31岁, 样子比我还要后生!!!!

    回覆刪除
  15. 周慧敏個樣似二十尾.......?



    呢個世界有樣嘢叫做...photoshop

    回覆刪除
  16. 咦?「聘包養...」 ? 正喎。

    建議將第一幅街招貼喺勞工處,一定反應空前踴躍!

    回覆刪除
  17. C+ ,衰鬼,打通未遮?

    行行:半個月可以買一手?咁校長咪要請我哋食好多餐飯囉!

    小瓶子 :嗯,可能俾明光社啲人撕走咗。

    卡臣 :你都係返舞臺罷了。

    篤篤篤撐 :用個肚去敲門一定俾你入。嘿嘿

    enigma ,啦啦聲報名吖!

    回覆刪除
  18. eric ,等我去八下,八完話你知。

    5:04:專人即係老行家掛(我估)


    校長:你個樣唔似51咪得囉!

    Karen ,多謝你讚我(快啲掯住我,飄緊吖)

    10:14匿名:學阿素顏小姐話齋:傾解冇相冇解傾。影相普通手機都得啦!我果兩張相都係用千幾蚊嘅手機影jar


    讀食姐:可能係家禽養殖場。

    小瓶子 :那個女高層我見過真人,真的好年輕又有氣質。

    Adobe Photoshop CS-9 ,就算真人,周也像三十多歲的呀!

    勞工處 ( 包養展能就業組 ) 新界區分部 :係咪襯哂你寫包養篇文哩?

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails