2009年11月18日 星期三

《葆心直言-陳葆心》馬時亨的奇幻旅程

我年青時曾經好想做作家,後來想深一層,覺得雖然係「作」,但點都要有啲生活體驗先至似樣,否則好難寫出一篇好嘅文章。正因為有此想法,所以當時樣樣都想試吓,見識吓。  

我曾經好想知道舞廳係點,小姐係點樣叫法。由於是大家閏秀,點癲都無可能自己走入去舞廳,最後就跟埋哥哥去見識。當時的舞廳,分高、中、低三個檔次,高級舞廳如杜老誌,舞小姐每小時收費8﹒8元,中級廳如金鳳池就收6﹒6元,低級廳收4﹒4元,尾數的8毫、6毫同4毫子係稅。                

*後悔為官?此言差矣!*  

舞廳裏的小姐,話就話每個鐘收費,但紅牌一般只坐10至15分鐘,之後無論有無客,佢都話要過枱。就算坐冷板櫈嘅,最多也只坐半個鐘。小姐好識揾錢,如果一個客人要追佢,就一定要買鐘,一買就幾十個,甚至是上百個,所以舞廳同夜總會都一直是「有錢就英雄,無錢就狗雄」嘅銷金窩。  

我舉咁嘅例子,並唔係教大家去跳舞,而係想話畀大家知,凡事若只是道聽途說,肯定同真實情況好有一大段距離,但若果你親身經歷過,就一定會有體會,內容肯定豐富千百萬倍。  

近期股壇最大話題當然係柯清輝同馬時亨聯袂做齣好戲。馬時亨曾經話過後悔加入官場,我認為他此言差矣。坦白講,做官肯定令佢大開眼界,一上場就遇上仙股股災,由陪人食飯食到唔得閒睇文件到鞠躬道歉,瞬間天堂瞬間地獄,如不入官場,又何來此歷練。  

他日馬時亨真正告老歸田,六年的官場生涯,肯定是他人生路上的精彩的回憶!

《中潤證券有限公司主席 陳葆心》

沒有留言:

張貼留言

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails