2008年8月6日 星期三

三十以外--謝揸沽

"寶貝,你個朋友揸沽係咪好似陣豪咁款架?"正在用晚膳的我被父親大大聲的一問,愣了愣:"呀?我未見過佢架喎!"正不知他何出此問時,父親拖我走到電視前指着無線電視正在播影的劇集《家好月園》中的陳豪說。原來在此劇中陳豪花名叫"揸沽"。

去年的這個時候香港blog界紅人追 揸 沽 出版了第一本書,小女子有幸得到渣兄簽名的贈書一本,屝頁上除了簽名還有古詩半首,其實只不過是戲言一句,但看在不知就裡的人眼裹就有些曖昧了。有一天,吃早餐後把書遺在了飯廳,被父親看到了那兩行小詩,結果被他笑足一年。

神交是什麼?沒有影像、沒有音韻,純精神和思想的交流大概就是神交了吧!

在剛度過人生中第一個三十年沒多久,遭遇了一次不大不小、不長不短、苦辣相交的變故。失戀是沒什麼大不了,誰都試過,問題是被逼失戀恐怕沒多少人試過,而且相信也沒什麼像我一樣的普通人試過天天被日收費貳萬港元的專業私家偵探跟蹤。不太敢出門又情緒超低落的日子對我來說确實不容易過。

一個偶然的機會,看到了揸兄的博客,風趣啜核的行文,時時令我邊看邊笑,通過文字渣兄幫我渡過了人生中的這個陰暗期,我也因此加入了blogger,經營了這個心理排洪工場,要知道不是人人有本事、有能耐伴我過渡的。雖然我從未為此正式道謝,心裹的感激卻一直存在,無耐世事往往事與願違,一次善意的感謝倒頭來反而變成了拖累。

收到渣兄三十(本)以外的第二輯迷失追渣沽 (10) ,看着叠起的這兩本書,傻傻地在想:等我收到第十輯作者親筆簽名的追揸沽,我也該收山嫁人去了,加油啊!渣兄,我的婚姻幸福靠哂你啦!

11 則留言:

  1. 有次我係書局再翻兜佢本書既時候,同行朋友問我,乜你都有睇佢既咩?你點開始睇佢格?嚇到我O 曬嘴。

    回覆刪除
  2. 叫carson果位,應該指"原來愛上狗"中的黃浩然.

    回覆刪除
  3. 咦,唔嫁又嫁?!嘿嘿

    回覆刪除
  4. "我也因此加入了blogger,經營了這個心理排洪工場..."

    對啊, 尤其暴風雨過後, "水壩"滿瀉, 唔排洪真係會癲架!

    小書內容粗鄙, 多多包涵...

    至於婚姻幸福既事, 除左自己努力, 可能都要靠下個天...

    回覆刪除
  5. cm哥哥:你又O嘴?乜哩排興O嘴咩?

    回覆刪除
  6. 匿名:thx改咗,我少睇電視吖嘛!

    老麥:哩啲遠期支票又唔使即刻找數嘅,至於嫁唔嫁,嘿嘿...到時睇下有冇人娶囉!

    渣兄:我先至唔理你咁多,你靠天,我靠你,你自己諗掂佢。哈哈

    回覆刪除
  7. "一次善意的感謝倒頭來反而變成了拖累。"

    小弟係遲鈍少少, 呢句要睇第二次才恍然大悟!

    哈哈!!

    我至唔理你咁多, 呢單野... 嗚...嗚... 你點彌補我弱小又孤寂既心靈先?? ^^

    回覆刪除
  8. >>被日收費貳萬港元的專業私家偵探跟蹤...

    唉,攪乜鬼!

    回覆刪除
  9. >收費貳萬港元的專業私家偵探跟蹤
    嗯...十年前一個pretext 3個鐘左右既job都係收八千左右。一日兩萬...ok喇。

    >我也該收山嫁人去了
    果條友一定要跑得好快!否則到時候你又做runaway bride佢就追你唔到喇!

    >唉,攪乜鬼!
    嘿嘿!欲知前事如何請買返金裝合訂本喇!

    回覆刪除
  10. 渣兄:老實講哩件事困撓咗我好耐,寫完哩篇文先至解開咗心結。
    我都唔嫁又嫁囉,你識趣啲收住息先啦。


    校長:咩撞正啲有錢冇碇使嘅人囉!

    易亦:我成世人最憎欠人野,特別係人情,首歌你趣趣哋收咗我哋冇拖冇欠。(如果可以鏟咗個'相倉'就更加好啦!)hehe

    回覆刪除
  11. 「如果可以鏟咗個'相倉'就更加好啦!」
    吓! 乜有個'相倉'架?
    俾條link分享吓好喎!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails