2008年8月21日 星期四

安詳的動物

野兔在吃草的時候,不時抬頭四顧。
老鼠出洞,左右張望,小心翼翼。
猴子打起架來夠狠,又抓又咬,遍體鱗傷。
貓與貓的爭斗也很殘酷,叫聲淒厲而憤怒。

以上這些小動物的共同特征是:不安詳,因為莫名的緊張,因為瑣碎的爭斗。比起趴在草原上半天都懶得動的獅子來,牠們或許顯得勤勞,但是,牠們活得很累。為什麼本性凶殘的獅子倒比小動物們顯得安詳呢?原因實在是太簡單,因為獅子處於食物鏈的頂端,牠擁有巨大力量,面對周圍環境,牠無需太多的緊張或爭斗,只是在必要的時刻出擊一次。

動物如此,人又何嘗不是呢?!

12 則留言:

  1. 亦可能係你睇我好,我睇你好。大家也累。

    獅子捉小動物食,成功率沒想像的高,因為首要是自保,不能受傷,不然有食物也沒命享。 好多時是吃一餐餓幾餐的過,看上去是安祥,也許牠在羨慕小動物有吃不完又不會跑的草呢?

    回覆刪除
  2. Hana:

    有感而發嗎?

    是因為職場上?情場上?

    其實最有才、最有財的人永遠氣定神閒,因為一切都在他的掌中,算中。

    回覆刪除
  3. >其實最有才、最有財的人永遠氣定神閒,因為一切都在他的掌中,算中。

    面對鏡頭時就係, 呵呵...
    有才嘅, 我唔知及唔認識啦, 可能係真才實學, 亦有假裝出來的吧 !
    但有財嘅, 就很多問題的。 e.g. 像呀岳少當年去越南起酒店, 乜都唔識, 只識那種女人就最好咩喎 !! 依家都係廢, 要埋老千商人堆...唉, 冤孽也 !!
    其他嘅都好多怪癖 !!

    回覆刪除
  4. that's a really good pt...

    不過... 好似人同人之間都存在食物鏈等級之差... 所以大部分人都唔太安詳...

    回覆刪除
  5. 樸老:當然係各有各好啦!不過我就寕願好似獅子咁食一餐頂幾餐啦!哈哈!

    校長:其實初初寫係因為股市有感而發,寫寫下覺得放諸天下事皆然。

    匿名:據我所知岳少好似冇理木易商人堆架喎!

    ryo,hehe...我寫"動物如此,人又何嘗不是呢?! "就係哩個意思。

    mona,嘻嘻,其實泰國你係咪同阿jackie 去架?

    回覆刪除
  6. 唔係啦~~haha
    但我希望下一次係

    回覆刪除
  7. 係嘅,都唔算埋,呀木+易生幫佢 setup 及分散個 operation 之嘛,不過行得比較近唧,有可能做同行,開洗衣工場,將啲污垢洗淨,價錢公道,好靚!
    老爸過後,自己唔掙氣,真係﹝正當人﹞人見人怕。

    如有雷同,純粹發夢

    回覆刪除
  8. ps : 做洗衣工場最緊要就是在 "娛樂" 媒體內做足 "廣告" 喇。

    回覆刪除
  9. 有財而更趨財,便會患得而患失,岳少、楊生、甚至劉生都未去到無所牽絆的層次。唯有去到蓋茨、布菲、李生、邵老、田老這類人才可以,因為他們已經到了有財而不恃財的境界!

    回覆刪除
  10. http://www.youtube.com/watch?v=ZvbQBJHIDw0

    回覆刪除
  11. 魔術師 :多謝分享!成長係一個過程,需要不斷咁磨練。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails