2008年8月11日 星期一

窩心的禮物

友人在飛機上的免稅店買來這個限量版的蘭金彩盒送我。一看馬上就喜歡上了,小小一盒有齊眉粉、眼影、胭脂和唇膏,附有天使的小牌牌還可以拆下來做電話繩(雖然我幾乎不用電話繩),再加上友人說的,留意到我最近舍黑取白,特別多白色衣飾,這份禮物窩心得很。

對於禮物,我是個實用主義者,無論送還是收都以實用為大前提也是唯一重要的。每當收到水晶擺設、公仔之類的東西我總是悵然,收到沒有根的鮮花更是勞累,因為我總會想盡辦法拿去折價賣掉。久而久之,友人們都知道我對禮物的喜好。

每次認識新朋友,收禮物就變成一個新難題,收到的禮物如果是水晶擺設,如果直覺告訴我她/他是個爽朗而又不拘小節的人,我會索性讓她/他拿着單據去店裡幫我換個可以戴上身的水晶飾物回來。
**************************************************************
舊文-禮物:

4 則留言:

  1. 嗯嗯..
    那我知道有什麼不能送的了...

    回覆刪除
  2. >勞力士手錶是雪梨當年送給男友的禮物

    ...貼仔?

    回覆刪除
  3. 份禮物好靚呀!

    精美又實用!

    回覆刪除
  4. mona,每個人愛好唔同,如果啲人望住啲公仔、擺設會好開心嘅,又不妨送喎。hehe

    匿名:送件靚野俾着開牛記笠記嘅人,不但止格格不入總會撓亂人心,所以貼仔哩家野雪梨係永遠唔會做嘅。

    至於隻錶,係因為他送咗隻幾十萬嘅江斯丹頓俾雪梨先,雪梨再送隻幾萬蚊嘅勞力士,係亙相取悅的禮物來嘅,充分體現出男尊女卑、男大女小的傳統中國人的思想。

    冇辦法了,學中史嘅人係傳統啲嘅。

    火女:係吖,好靚架!個盒總係真皮添吖!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails