2008年8月29日 星期五

為人處世比學歷重要

經常聽到學歷不錯的年青人報怨高學歷沒能為他/她帶來高收入,似乎知識并不能改變貧窮的命運。這些年輕人還沒搞明白,高學歷并不代表高收入,高學歷只是打開高收入大門的其中一條鑰匙,投入職場以後處理人際關係的能力、為人處事的態度往往比專業知識更重要,和升職、加薪的亙動關係也比學歷來得密切。

康王去世後,他的兒子昭王瑕即位,昭王做人有問題,做老大問題更大,於是王道衰落。他到南方去巡視,這一去便沒回來。原來當地人憎恨他的所作所為,給了他一條用膠水黏合的船,船行到江中間開膠,昭王溺斃於江中。(事見《史記-周本紀》

如果當時昭王能明白,人品有問題就不要亂跑,亂跑是會死人的道理的話,死法可就不一樣了。同樣道理,如果知道自己為人處世態度不好,和上司、同事的關係差強人意甚至更差,就別埋怨這個世界不公平了,乖乖地留在原地安心工作吧!因為人品不好到哪工作的結果都一樣。

如果你自問人品不錯只是不善交際的話,那就多些來這裡取經囉!嘻嘻,下次說說怎樣無傷大雅地擦亮/盡上司、下屬、同事、客戶的鞋。

13 則留言:

  1. Ok, in that case I will stick around, refresh the browser every 5 minutes to wait for your other lessons.

    回覆刪除
  2. 激死!

    寫完一堆嘢,話有人 edit 緊, post 唔到!

    回覆刪除
  3. 係喎,原來我地係蘇眉
    (爛 gag 來自三點)

    回覆刪除
  4. Desertfox ,嘻嘻!我得把口又神經刀,講下啫,唔好俾壓力我啦!

    樸老:激死x2!咁我有冇機會睇到遮?

    靚鎚:我淨係想知道你打到小鎚變咗咩遮?

    回覆刪除
  5. >我淨係想知道你打到小鎚變咗咩遮?

    小鎚腫左,變左大鎚!

    回覆刪除
  6. 你說得很有道理,待人處世是很高深學問,同時,個人認為,能力及勤力又比學歷更重要。

    回覆刪除
  7. 米兄:個衰仔咪因禍得福?

    abby,>能力及勤力又比學歷更重要。
    你說得很有道理啊!(嗯,有亙相吹捧之嫌,不過管他呢,我哋自得其樂)^.^

    回覆刪除
  8. 話明激死咗嘞!

    當你睇咗囉!

    回覆刪除
  9. 對三點變大... 想死咩...

    回覆刪除
  10. 樸老 :睇咗好多次添,你講得好有道理。哈哈!返生了卦?

    回覆刪除
  11. 嘩! 順番晒!

    乜嘢系統嚟?

    寫到身水身汗,貼唔到都彈番啲渣出嚟吖!

    居然好似無發生過事咁!

    回覆刪除
  12. 兩皆重要!

    我等你下篇呀!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails