2008年8月14日 星期四

取悅和討好

看到cm寫老闆與討論區 ,想起長駐香港討論區的表姐幾個月前給我看的一個帖子,有一個男生花了大半個月的薪水買了部手提電話送給女友,怎知隔了兩個月女友就和他分手了,男生在帖子裡問好不好問女友要回手機。幾十版的回貼一大半都是支持要回手機且強烈遣責那個女生的,只要有人力撑不應該要回手機,就會被其他人群起攻之,還是人身功擊那種,討論區原來是聲討區!

表姐說:現在的香港男人怎麼都這麼不知所謂了。雖然這個男生很龟毛,沒那麼大個頭就別戴那麼大頂帽子嘛!那個女生更是差勁,我很懷疑她是不是真的愛那個男生,如果真的愛怎會接受月入七仟元的男友送出的價值伍仟元的禮物?

父親說得好,他說男人送禮物給女人,如果那是女人自己隨隨便便就可以買下的,則無論禮物的價值高低,男人都會很高興甚至感覺榮幸。相反,如果那份禮物女人要儲蓄幾個月或者根本買不起,男人除了開心還會有一種高高在上施予的感覺,其實也就是一種計算。所以現在的男人索性計算也不想了,一日未上床、一日未私有化拿正牌(結婚),女人們休想輕易地收到萬打萬、仟打仟的禮物,就算收到了也要打醒精神準備隨時物歸原主。

對於大到房子、汽車,小到鑽石、珍珠和盆栽都從未被分手男友追討過的人來說,分手要討回送贈的手機還要公然聲討确實屝夷所思的,這其實應該是取悅和討好的分別吧!我們送禮物給對方,如果禮物的金額於自己和對方的財富都無足輕重的話,或者純粹為了取悅對方的話,在對方收到禮物對你報上一個歡喜、燦爛的笑容那一刻,整個過程已經划上了完美的句號。為討好對方而想盡辦法買下來送禮物的,計算在送出的一刻才剛剛開始,收到禮物對方笑得夠不夠大聲?高興得夠不夠持久?要儲蓄多久才能買得起?等等…都計算着……

CK之前提到的想借車和女朋友去兜風慶祝她生日的朋友是典型的討好個案,兩情若是相悅,坐龍運巴士兜風也是很開心、很浪漫的事,如果真想兩人世界兜兜風,可以去租車公司租輛車,只要少一點計算的話(成本?),也不會置朋友於兩難了。

16 則留言:

  1. 我覺得男人送禮物俾女人最緊要係

    唔等駛

    用得著嘅野千祈唔好送。

    回覆刪除
  2. >我覺得男人送禮物俾女人最緊要係唔等駛

    哇哈哈哈



    死女包呢期興潛水呀?

    回覆刪除
  3. Derek ,女人唔係咁諗架!
    又:唔等駛又真係幾好架,可以由好平好平去到好貴好貴好貴...哈哈哈!


    易風?你打俾我果時我又沖緊涼啊!日頭打吖嘛!

    回覆刪除
  4. 妳過往男友送禮出手好重果喎!
    係取悅定討好?

    回覆刪除
  5. 我都收過草織嘅戒子啦!

    討好嘅唔要,取悅嘅先收。

    回覆刪除
  6. 送得出了的禮物, 就應該預左唔攞番
    送左仲想攞番, o甘既心態,
    唔怪得條女要分手了。

    至於女仔既心態
    好彩未遇過o甘既女仔, 唔識講

    回覆刪除
  7. 嘩,五千蚊一部手機!

    (嘿,所以我醒目,到依家送比小妹既禮物總數都唔夠五千)

    回覆刪除
  8. 七千蚊一個月,五千元一部手機,不算龜毛,連龜頭也切了出來當禮物啦

    這件事看到幾種現象:

    1. 男女交往的溝通模式越來越貧乏,唯有靠物質價值的高低去表達愛意之多寡

    2. 舊世界的男女交往原則不復存在,大家都是鬥快cap 最多利益。付出了5k,沒有交配權,當然要回水。另一方見到有5k送上門,唔執就好蝕桌

    3. 為甚麼整個generation 的男女都有這類問題?可能是流行文化越來越單一狹窄,令年輕男女模仿學習時,都以物質在主要的考量。流行文化泛指電影電視專欄文章等

    例如難開下道這類博客,就是教人以物質衡量一個人價值高低的流行文化,即使很多女生討厭港女的價值觀,真正上場時依然不自覺會用上同一套思考模式,正是這類文章的潛移默化之功

    *******

    負能量大使2號,黑人

    (1號是大鐵鎚)

    回覆刪除
  9. 黑人:2號大使麻煩你轉告1號正能量補習社開張了。

    cm哥哥:你成個人點止伍仟啊?計錯數?係小妹心目中你價值連城添吖!

    篤篤篤撐 :啍!人係唔會成世好彩架!我搵啲港女扑埋你度先!

    回覆刪除
  10. 我搵啲港女扑埋你度先!
    >>>>>>
    有冇你o甘靚sin ? 如果有一半, 即刻介紹丫, 唔該 !!

    回覆刪除
  11. 篤篤篤撐:嫩版余慕蓮得唔得先?超級內在美啊!

    回覆刪除
  12. 黑人,唔係播,小弟次次去完你道都好開心!

    冰冰,唉,你終於知到幾大犧牲lei... (唔該睇完用粉刷抹左佢)

    回覆刪除
  13. 超級內在美啊!
    >>>
    我份人比較膚淺, 只要外在美的。
    嫩版余慕蓮一定唔得 !!!

    回覆刪除
  14. 搵七千蚊五千蚊部手機唔係問題,我會覺得你有餘錢(佢可以有儲蓄,唔係借錢look 爆咭就可以),某程度上係代表佢著重佢心儀的人,但如果追唔到就要羅返,就實在有點小家子氣,一開始就唔好充闊佬。

    我都係男人,我都曾經做過類似的事,我都比同性/異性的朋友話我傻。
    心思野,我都做過,花兩個月來學一些手作仔來制作小禮物。

    我只係想講的係,你花心機/錢都沒所謂,最重要係你對你另一半/心儀的態度。

    如果你最後目標係sex,我會建議去召妓。

    回覆刪除
  15. 難開下道 $ 98 on sale ~

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails