2008年10月7日 星期二

今夜星星最美

放在心頭
有個愛的枷鎖
愛的執著
只等你來將它解開
將它釋放.....

有一種機遇叫「緣份~」
能夠飛越關山~
橫渡大海....

即使~
路途遙遠...
仍然......
盼望...
將幸福傳遞給你~

這樣美好的緣份....
是無盡思念的感覺
即使路途遙遠
即使你不在我身邊
送上一切一切的祝福

當然還有報歉連連
臨界點被触碰的我
毫不猶疑的轉介給你
當真安靜下來

靜靜地美美的聽起出塵的樂韻
如此當然要與你分享
雖然你可能并不了了
而我只想你看到聽到感覺到
今夜星星最美

**************************** ****
我說過不喜歡
不能穿又不能戴的水晶擺設
其實......
我好喜歡黃水晶白水晶
喜歡沉浸在一片琉璃海
喜歡將水晶幻化成音樂
世界名曲與黃水晶可以是這樣的
世界名曲與粉水晶還可以這樣

就像打開了一個又一個的音樂盒
叮噹叮噹地傾瀉進來
如此便出塵~
入夢了......

我痛恨收到一束束
用花紙和絲帶包紮的
沒有生命的鮮花

在夢裡我卻被繁花淹沒
音樂都幻化成了花朵
紫色是 薰衣草
白色的叫 茉莉花
還有脫俗的 蓮花

而我光洁柔軟的身體
也仿佛散發出
尤加利的芳香

7 則留言:

  1. 當然我不是那個你,但詩樂交輝,賞心悅耳,路過的也要說聲謝呀!

    回覆刪除
  2. 優美得很,說聲謝!

    回覆刪除
  3. hana~很美很美,不用美不知怎麼去形容呢!
    如曲也耳邊柔柔地蕩漾~

    回覆刪除
  4. 噢, 唔好意思, 掛住讀詩聽音樂, 所以先搞到咁遲先嚟留言.. 你知啦, 我平時都好忙架嘛..

    并不了了? 邊個咁唔識欣賞?!

    我呢, 都覺得今晚嘅星星特別靚, 謝謝你.

    回覆刪除
  5. 校長:唓!路過jar?總以為你特登來作客添!難為我冇美酒招呼你都整定啲美樂呀!

    匿名:不客氣!

    又:點解夜深人靜都唔瞓?但願音樂可以伴你入夢。

    佚名:真的好美噢!沒有畫面任由聽者各自演繹出不出景像,可以出塵也能入世。

    火鶴:音樂的內涵博大精深,并非人人皆能參透,凡人只能聽出好壞,靈者才能悟出道理。通靈悟者所需的不是才華只是樂緣。

    又:謝謝我?嗱,我就好實際嘅,淨係講冇鬼用,最近有部手機啱啱壞咗,就送部手機來謝我啦!我唔貪心,唔使一萬、八千部嘅,一、二千蚊求其打得出打得入,最緊要薄就得了。哈哈哈...

    回覆刪除
  6. 加埋puro,
    都要一萬八千啦.

    回覆刪除
  7. 唉,我唔係嗰個英俊目標男嘛,邊 shu 夠胆話自己專誠嚟呀,唔怕俾人笑咩!

    其實我日日都路過架,仲一日幾次,蝦,明明我番工唔係哩頭架,我又唔係住喺哩邊。梗係哩度有靚嘢,令我唔知唔覺走埋嚟嘞!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails