2008年10月8日 星期三

好好愛自己

環顧四周,似乎最穩妥最低風險的投資就是人自己了,而女人除了投資在學識上增值進修之外,臭皮襄的保養投資花費也是有賺無賠,十分值得花費的事。

今年生日好友L送了個價值萬多元的冰极光療程給我,做了两、三次已經見到皮膚毛孔、光澤和彈性有很明顯的改進了,是很值得花費的美容項目。

金融海嘯,做多錯多,錢總是要花的,如果人人都節衣縮食,經濟就會更差了,況且世事變幻無常,誰都不能真正預見未來,人要活在當下的話就需及時享受,做自己喜歡做又負擔得起的事。

前天和三、五知己去了做按摩,擦背、釆耳,日式香薰按摩做足4小時;今天去做臉,冰機、玫瑰肩頸臉按摩做足兩小時;後日預約了兩小時的推淋巴療程,排排毒。

人最好的朋友其實是自己,只有自己才不會離棄、背叛自己,才不會和自己生離死別。我們要好好的愛自己,只有自己身心愉快,才能真正地令身邊的人快樂。

13歲的女兒已經亭亭玉立,長得比我還高,每次和她挽着手上街,人人都說我們像兩姐妹,根本不相信是兩母女,女兒每次聽完都很快樂,所以女兒平日裡只稱呼我作"雪梨姐姐",所以我也很快樂。


Frank Sinatra-My Way

31 則留言:

  1. 看過你的近照, 我有一點觸電, 心跳加速, 就好像回到青春期遇到鄰家女孩那種初戀的感覺....

    講番正經, 你的樣子不似過了30歲, 似 25-28 歲的啦....

    回覆刪除
  2. Hana 果然是個大美人 *V*

    回覆刪除
  3. 13歲的女兒? 姪女or 兒生女呀? 你講真架?????

    回覆刪除
  4. 嘩!講堅!你真係好後生!!!

    回覆刪除
  5. 當真靚女,又是才女

    回覆刪除
  6. 「根本不相信是兩母女」
    基本上呢句係我o既口頭禪。

    我講十次幾乎有十次都發現對方係母比女開心,
    o拿,我讀得書少,妳o吾好呃我!


    野孩子上

    回覆刪除
  7. 睇見你張相就想開心的笑,真的!

    回覆刪除
  8. 嘩!
    是否已經很多人將它「另存圖片」吖?

    回覆刪除
  9. 咦,得喇喎,睇到視訊短片咯喎!

    回覆刪除
  10. enigma ,hehe, thx

    不過咁25同32都差唔多遮,有個共同的名稱叫「中女」。哈哈!

    小瓶子 :嘿嘿,我多人追呢,我認為係我性格、脾氣好,為人又貪玩咁囉。

    zoe,thx,我哩挺小家碧玉同大美人的距離同恆指八千點和三萬點嘅距離差唔多吖!

    回覆刪除
  11. 行姐:珍珠都冇咁真吖!

    abby,謝謝!係吖,哩排好忙咩?好耐冇寫文了喎你。

    tt,嘩,你好耐冇浦頭了喎!有乜搞吖?

    野孩子:我快樂所以她快樂嘛!(唔好篤爆我啦!難為情呀我)

    回覆刪除
  12. 翔:信咩先?

    卡臣:呀?唔會掛,咁密實收來做咩呢?

    校長:係吖,我係笑得好真心!

    回覆刪除
  13. 哇~~~~令我有暇想~~~
    干么在洗手间拍?

    回覆刪除
  14. 嘿嘿,哩個廁所係我設計(係大陸),模仿沙田馬會個女廁,全部黄色又好似我間房,黄色好旺我,所以影囉!

    回覆刪除
  15. 喂,你個暇想係咪因為係廁所吖?

    回覆刪除
  16. 是因为有位美人在廁所。。。
    六岁后,我从来没去过女厕。。。哈哈

    回覆刪除
  17. hana:

    我以為校長保養得好呀! 原來一山還有一山高!

    回覆刪除
  18. 唔係忙,而係生活無咩好寫,唉。

    回覆刪除
  19. WOW, 靚到丫,
    唔好講o甘多, 有冇簽名相, 整張過黎 !!

    kakaka

    回覆刪除
  20. Is that your daughter's picture or is it yours?

    回覆刪除
  21. >tt,嘩,你好耐冇浦頭了喎!有乜搞吖?
    我一直有睇,
    只不過之前幾篇有「收件人」
    我呢啲旁觀者唔方便出聲姐

    回覆刪除
  22. 原諒在下終於忍唔住了...



    呢張美女圖已成為小弟電腦的 wallpaper! ^^

    回覆刪除
  23. 娜姐姐, 你真係好靚女! 而且我認為個相有福氣!

    還有, 你說的有道理; 女人係好應該為個皮囊花費的!

    嘻嘻嘻~

    回覆刪除
  24. 行姐:嘩!咁贊我因住校長喝醋喎!

    Abby,乜你唔係"我寫故我在"嘅咩?咁你去咗邊呢?(其實寫扑係玩意係娛樂,有野寫咪唔寫囉!好隨心格遮)


    蘇記:我6歲前冇去過男廁!hahaha

    Desertfox ,我個女邊有咁溫婉吖!嘻嘻...

    回覆刪除
  25. tt,篇篇文都有收件人,即係我自己,咁哩篇你又留?
    hhehe

    靚鎚:係囉,領口咁低都冇野睇,真係失敗!

    渣兄:你真係識氹人遮,咁鬼死funny,錫錫

    火女:多謝!我骨架細,所以有肉底又唔會肥囉!有肉嘅人係好福氣啲,你都係吖!

    回覆刪除
  26. 計吓數,那豈不是讀書時候已生女?

    娜姐真係有多重身份,多種職業,神奇過「蘭開夏道」女主角。

    回覆刪除
  27. wa~呢位姐姐好靚女ar><!
    做我女朋友啊,好唔好啊?

    回覆刪除
  28. 我們要好好的愛自己,只有自己身心愉快,才能真正地令身邊的人快樂。

    講得超好~~~贊同

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails