2008年10月14日 星期二

Tagged by 小瓶子

The Rules
1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on the blog.
3. Write ten random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post.
5. Let each person know they have been tagged.
6. Let the tagger know when your entry is up.

Hana’s answer:
1) 喜愛中庸之道
2) 偶爾多愁善感
3) 眼淺,但喜怒不形於色
4) 不喜歡吃飯,喜愛蒸午餐肉沾頭抽、麵包皮及零食
5) 如果很想吃某一種食物,會想盡辦法吃到
6) 不愛名牌,會儲優惠券
7) 寧要盤栽不要鮮花
8) 討厭喧鬧煩囂
9) 百行以孝為先
10) 不怕老鼠蟑螂但極怕鬼


6 people I’ve “dragged into the water”!
還是不點名了,有興趣玩的朋友請自行點名。

4 則留言:

  1. >喜愛蒸午餐肉沾頭抽、麵包皮?
    吓?
    真係唔相信,
    唔係鮑蔘翅肚

    回覆刪除
  2. 娜姐 & 卡臣:

    你估午餐肉平呀! 遲d分分鐘貴過鮑蔘翅肚呀!

    原來娜姐係食呢d野, 所以keep 得咁好! 好...今晚拿拿林去入貨lu~

    回覆刪除
  3. 我加多几样描写自己:

    1) 喜愛中庸之道
    2) 偶爾多愁善感
    3) 眼淺, 喜怒形於色
    4) 不愛名牌,间中會儲優惠券
    5) 寧要盤栽不要鮮花
    6) 怕老鼠蟑螂,也怕鬼

    回覆刪除
  4. 卡臣:哩+條唔係我寫!係朋友眼中我就係咁了。

    行姐:我食果啲係落咗敵敵胃所以平啲!頭抽就係頭髮造所以都唔貴囉!

    小瓶子:咁你見到老鼠蟑螂就搵我幫手啦!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails