2008年12月10日 星期三

翻兜

尋日阿爺公佈咗一系例挺航運股嘅消息,今早開市前心思思諗住炒佢一鑊,係msn問下量子兄意見,好彩佢冇答到我,10時正一意孤行沖落去係$2.32翻兜753(國航)。不消半粒鐘以$2.47走人,真係短到無倫。

因為今朝競價時段753已經升咗唔少,所以今次翻兜緊張又刺激,腎上腺素係咁飈,爭啲連高潮都來埋。短炒一定要眼明手快,最忌猶疑不決,一定要掛市價盤,萬萬不可為咗一、兩個價位掛限價盤,分分鐘得不償失。

嗯,又可以買多三、五、七對boots啦!

11 則留言:

  1. 你又知?

    賣咗佢再升或跌都唔關我事lur

    回覆刪除
  2. 好野! 短炒真係唔岩在職人士!!

    回覆刪除
  3. 你真係勇者無懼, 我先從8.5入左 #2823 同埋20.1入左#2628之後, 就唔敢再入市了,呢幾日仲趁佢反彈, 不斷減持。

    HSI由106XX反彈上到15000, 有成50%增幅, 真係唔敢玩

    HANA姐, 好野 !!!

    回覆刪除
  4. 行行:短炒其實幾危險。

    篤篤篤撐 :唉...我成日捉到鹿唔識脫角,冇鬼用!753中午收市$2.61啦!

    回覆刪除
  5. 抄注資消息,勇者無懼兼要睇實個市,不是高手不會買入。嘩!現價$2.75啊,少了幾十對boot啊!

    個市轉向,走雞。

    回覆刪除
  6. 你问我的时候,只说753,我还问你,753是什么,不过你没有回应。所以我没有回答你。

    不过炒内地航空股是高难度动作,不是说赚不到钱,但很难赚就是了。因为没有跟开,了解不多,所以答不到你。

    消息很多,人民币贬值、中央注资、东航方案、油价上落等等,要跟得很贴才可以。

    回覆刪除
  7. 唉.. 我又衰左喇..
    明明想唔理佢等年尾攞埋份雙糧先訓身
    點知就錯失晒呢啲時機

    明明話美國樓市見底前股市唔會見底,三大車廠救又死唔救又死,張五常又話保零都難,仲有啲 credit card 爆煲呢?啲消息冇晒..同上年炒直通車時莫視次案問題一樣... 真係佢玩晒啦,升返上三萬三吖笨

    回覆刪除
  8. 小瓶子 :我都係攞有限錢玩下jar

    李小龍 :係吖冇咗幾十對吖!叫我表姐入,佢要湊仔唔得閑住個市反而下午可以係$2.8走吖!四萬幾(20000股)賺一萬,幾和味。



    量子兄:msn壞壞哋,你問我753是什么,冇收到吖!我當咗你係曾sir-萬事通吖嘛!呵呵呵!

    靚鎚:所以走寶吖!算啦!食幾多着幾多整定嘅。


    聶秀康 :三對ニ仟幾。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails