2008年12月10日 星期三

期望

有個學生告訴我,這次考試得了4個A,1個B,母親劈頭劈腦地質問他,為什麼有1個是B?這個學生告訴我的時候,語氣裏滿是憤憤不平。

這個母親根本搞不懂孩子盼望的是,他因努力而獲得的4個A能夠得到認可與鼓勵。為人父母的可以在認可和贊揚這些A之後,再表明他們想看到5個A的愿望,并表示如果有需要他們會盡力提供幫助。但是要記住不能降低標準,因為一旦降低了標準,那麼下一次的成績很大機會低於我們的期望值。

在職場上,一個員工做了100件正确的事而做了一件結事,猜猜看老闆會挑出哪件?

凡事都該認可事情的積极面,但是不要降低標準。

9 則留言:

  1. >但是不要降低標準
    ==>弊!我對自己要求愈來愈低...

    回覆刪除
  2. >凡事都該認可事情的積极面,但是不要降低標準。

    我對老細要求越黎越低!

    回覆刪除
  3. 嗰家长要求都几高哦.......

    想当年, 我都系得3A2B, 原校升到中六我父母已经好高兴, 无问我点解唔系8条A哦.

    回覆刪除
  4. Now that I am looking back, the only time I didn't get beat up by my mother is the time I got straight A's (8 A) in 1st grade in primary school.

    回覆刪除
  5. 哼!4個A咋!? 仲要有一個係 B!有無搞錯呀(根據香港今時今日少年才俊標準)....

    點發達呀咁樣....7個A就正常,全A 吖預左啦下話...

    咁就再一次鐵證,天皇補習幫到您 ~~~

    回覆刪除
  6. 我反而怕我係太冇要求...

    回覆刪除
  7. 個阿媽嘅老板可能都係咁樣對 D 下屬,佢都係想快 D 令你嘅學生面對現實。而現實往往又係殘酷嘅 ......

    回覆刪除
  8. 卡臣 :有咩?唔多覺喎!

    行行:對自己要求唔低咪得囉!

    小瓶子:期望/希望大越大越容易失望。

    Desertfox,嘩!8A好勁喎!

    天皇補習中心(攞A 好分數前途GoGoGo!) :XX兄你貼果個女仔超掂吖!靚女+夠高十長腿十風騷+後生,倪生點會唔嗒吖!女人總係唔想面對男人的沖動...


    米兄:太冇要求都唔好!當細佬世界/人生觀未形成前要靠父母潛移默化影响佢,都係一種期望/要求。


    聶秀康:我生完好耐哩!

    市場維京人 :個阿媽唔使做,富太來!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails