2008年12月10日 星期三

保心安油

點滴在心頭!

唉...真係蘇風風都冇咁準,批自己「自知非大富大貴之命,也非艱辛賺錢之格。」一而再再而三咁捉到鹿,敗在唔識脫角,求其摸一把就放生佢,無耐到吖!好彩總識得話俾好友聽,"都唔錯吖!好過人哋連鹿係咩味都冇聞過。"講完亦都開解咗自己,話完全冇心呃就呃你格遮,大佬,人來!

************************************** 係馬會食飯,見到哩樣野,以前唔會咁整格喎!金融海嘯先至來整啲咁嘅野,真係幾無謂。半隻檸檬包成咁要使多過平時兩、三倍嘅氣力先至可以逼啲汁出來,層紗密度使唔使咁高啊?!

哩啲澳洲蠔細細隻海水味重幾好食,好似咁嘅份量,食咗三份做頭盤,又唔係男人食咁多生蠔來做咩呢?哩個係一個迷。餐廳來,使唔使暗成咁呢?又係一個迷。
進食期間靜雞雞嘅餐廳入咗三位貌似'成功人士',帶頭果位問侍應:
"會員哩個月生日係咪八折?"
"係啊!不過要四位先有。"
"呀?四位?三位冇?"
"係啊!四位先有。"
三位'成功男士'商量咗幾句,竟然掉頭即走,走得咁快追都追唔切,橫定我都食飽咗總諗住獻身幫下佢湊人頭,坐係度齋飲水,點知佢都唔俾個機會自己。
*************************************
xiao zhu同我都中意睇靚女多過睇靚仔,火鶴 中意睇靚女更加中意靚女對美腿,BEAUTYLEG 哩個網啲美腿姐姐靚到我又想講--我恨我不是男人,靚 話總有排等,不如睇下美女靚腿睇住等,哩條link長期擺係右手邊"花蹤"度,中意嘅就多啲來睇啦!Happy Blogging!

13 則留言:

  1. > 捉到鹿,敗在唔識脫角..

    都有番條鹿尾巴吖!


    > 火鶴中意睇靚女更加中意靚女對美腿..

    邊位靚女先?

    回覆刪除
  2. 做乜事仲有AV女優公式日誌?

    回覆刪除
  3. >>...三位'成功男士'...

    佢地唔係真係咁「肉酸」呀嗎 ??
    (好彩, 我無識 d 咁嘅人唧, 還神先 !!)

    下次有機會, 不如叫佢地去旺角街頭吉魚旦好過 (唔駛馬會一折), 話時話 d 野幾好食添呀 !! ;))

    旺角街邊食客

    回覆刪除
  4. 火鶴 :AV女優正吖嘛!

    旺角街邊食客:嘩!你咩事吖?咁早?幾時去遮,嗱,魚蛋我請車就揸你果駕。(想換IS250有冇筍盤?)

    回覆刪除
  5. >自知非大富大貴之命
    ==>咁都唔算大富大貴呀?

    回覆刪除
  6. 入得馬會都知唔平, 即刻掉頭走, 勁樣衰.

    咁都唔算大富大貴呀? x 2

    回覆刪除
  7. 卡臣 、行行:咁都叫大富大貴呀?!真正大富大貴果啲係好似我大大老闆咁屋企有升降機,賓賓要分班,門口有阿差守果啲吖!

    其實馬會餐廳價錢比出邊同級嘅平!又唔收加一。

    回覆刪除
  8. 其實小鎚好多年前己經長期吸食 beautyleg 為精神食糧,可惜若干年前轉為收費會制度,非常無奈,可謂一個人食幾多著幾多整定既....

    回覆刪除
  9. 嘻嘻,我有止痕膏剩...

    回覆刪除
  10. 其實保心安油點用嘅呢?

    呢個係我朋友媽媽嘅祖業,所以見面時都會整盒保心安膏個我,儲咗幾盒都無用過!

    回覆刪除
  11. 我認真!(雖然似講笑0

    回覆刪除
  12. 喂, 妳以前話妳車我, 我俾 parking 妳請食個噃 ;p

    IS250 無乜研究, 對我黎講 size 太小啦, 所以很久前只買過 ES (雖是前輪帶動, 但不是用作戰車 = 無所謂 !!)

    手瓜起碾、食野唔俾錢嘅街頭食客

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails