2009年1月12日 星期一

2009投資策略

敬告:以下內容純粹個人存檔,千其咪跟,人各有命,敬請留手/守。

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

2009年個人投資策略侵向建立長期(2~3年)貨底,港股三萬二高峰未沽的蟹貨繼續持有并盡量以以股代息方式收取股息。會動用10~20%的買股資金短炒,口訣係:心狠手辣、當機立斷!無論長短,買入的股票會以人壽、銀行、有車有樓三大版塊做大前題,H股會係首選。

人壽:
有人就必定會需要人壽保險,個人偏愛中人壽(2628),但雞蛋唔可以只放係一隻籃度,所以除咗繼續持有舊倉底的宏利外,會吼位再入。

銀行:
首選內銀股,學阿陸東話齋,要細唔要大,市值太大(例如中銀3988)爬起來太慢,而且做起野上來漏洞太大太多,所以上星期只以一個名牌包包價買入作為長線睇跡。個人睇好招行(3968)。

有車有樓:
人向高處走,要改善生活質素就要有車有樓,有車就要石油,就需要路俾車行,所睇好石油股和基建股;有樓指嘅唔係地產股而係建筑材料類股份。

另外,今朝老死打電話來話,Hana你舊年年頭就話過澳門有6、7個賭牌,而香港一個(港交所388)所以一定要買港交所,今日睇報紙陸東都咁話喎!人哋係陸東點同呢?所以我咪會有200幾蚊供嘅388囉!依加388係70幾蚊呀!

會繼續每月以ニ萬蚊月供388、2628和3968。


$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

一命、ニ運、三風水,用係投資上總要加埋當機立斷、心狠手辣。位於深圳羅湖區的一個出租自置物業,租客因經濟不景搬返娘家住而退租(即係減租都冇用)。經紀話就來過年,啲屋好難租出去,可唔可以平番些少屋租呢?咁嘅時勢,平些都未必租得出,當下即刻話唔好平些少了平15%啦!最緊要快啲租出,當然總要記得同個經紀講下價,平咗咁多我好傷,佣要收平啲,結果今個月8號租期到,14號已有新租客開始起租,經紀收4份1月租嘅佣,間屋唔使我自己搵人執拾又慳返一筆。

有個朋友租屋俾人,2%、3%咁遂啲減,間屋丟空咗幾個月都未租出去。市道好就可以吊高來賣,市道唔好梗要靈活應變啦!最緊要係唔好諗咁耐。


相關舊文:
在大陸出租物業

9 則留言:

  1. 今年上落市居多, 最重要係唔好太貪, 保存實力.

    我都同你一樣睇好中人壽,希望今年走幾轉有些少斬獲啦!聴電台鄺文彬話今年都係$20-$24之間上落喎.

    回覆刪除
  2. 好劲, 真系要跟你学习下.

    回覆刪除
  3. 2009投资策略

    2009看淡。

    恒指在8000至16000之間上落。

    投資策略方面,gobal marco 好過stock pick。

    將只買四隻牛熊證,包括:中海油1牛證、2熊證;恒生指數3牛證、4熊證,高沽低買。

    回覆刪除
  4. 手起刀落,果然決斷!

    Hana 真有兩度!

    回覆刪除
  5. 我今日都睇左陸東
    我既strategy同你唔同:
    1. 現時只有15%股票, cash 85%
    2. 因為驚未來幾年通脹, 今年會重手買樓,
    3. 跌到11000點先會入市, 小注玩pe低既工業股, 長線(2-3年)搏有2-3倍回報
    4.月供繼續005, 2823 同埋東歐基金(euro計算),
    5.東歐基金會等歐元回升 (即係美元跌)先再考慮是否轉印度/韓國基金(搏佢地已經跌到pk)

    回覆刪除
  6. 音語兄:我認為大口仔講得有道理!別人的見解要廣泛聽取,但執行上來都係靠自身,而自身其實和個人際遇、運程有關。

    大口仔筆記一年誌 ─ 阿邊個話....

    http://tabodiary.blogspot.com/2009/01/blog-post_3371.html

    回覆刪除
  7. 小瓶子:嘻嘻,真係好勁總係度寫扑咩!(anyway thx)

    量子兄:你就真係好勁了,似番個男人乜都敢玩(輪同牛熊証),証卷除咗股票正股其他我都唔掂,怕輸到渣都冇。

    我去澳門,行勻哂威尼斯、永利、新蒲京、銀娛...袋入邊有八仟蚊cash,信用卡可以碌7位數,但我連10蚊老虎機都冇拉,嬴哂出來。我就係咁保守嘅人了。

    校長:係心狠啦!劈價都劈得幾狼,如果唔係夠筍,我睇丟空三、五個月都有份,到時個價應該/可能總低。

    篤篤篤撐 :除非啲樓到沙士位左右我先會再買,事關我兩岸三地的物業總值高過(預算買和已有)股票值好多。

    外幣我會睇澳洲紙、加紙和日圓,因為會用,方便自己。而家頭痛緊去年存係大陸果舊人仔到期點算,冇咗四厘幾息都唔知點搞。

    回覆刪除
  8. 回正題:Hana姐賺了這許多何時請客?

    回覆刪除
  9. 同意老人先生。幾時出黎打返場波?

    唾手可得既靚仔

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails