2009年1月29日 星期四

走自己的路。發新年財

旁人的意見不妨參考,卻不必盡信,自己的路還是要自己走。

23號年廿八臨收市前幾分鐘才拿拿聲小注入市搏新年開紅盤,翻兜3377,又買咗啲857、991、992,今日果然開紅盤,雖然係高開低收,但我今日放咗都叫做係發咗筆新年財,攞咗個好意頭。可惜俾啲blogger、朋友、報紙、財經演員洗腦洗得太多個心有啲怯,揸住大把現金$55蚊時都唔夠膽再入多啲匯豐,如果唔係今日放都有肉食了。

有人話人棄我取越跌越買,今時今日可能行唔通了,因為會越跌越低,但今日嘅市再次証明俾我哋睇,眾人恐慌你就要貪婪還是一條黄金定律。

年廿八話俾人聽我入咗市,個個都話趁住香港休市哩幾日,歐美果邊嘅市一定會做野執低匯豐至四拾幾甚至三十幾,個個都話唯有祝我好運了,果然好運嘅只有极少數人。

還記得恆指三萬點時,個個走出來預測個市會上到去三萬五、三萬八,陸東嘅預測係四萬,結果呢?依加個市向下,個個又走出來預測八仟、九仟,會唔會到?幾時到?真係信不信由你了。


PS:我係誤會。自製正能量 的留言度答篤篤篤撐話 :「最叻係你了,我今日又小注入市吖!(唔識死吖我)」時間係2009年1月23日 下午 11:28 。所以我講咩都唔啱聽但又成日來哩度留言嘅果位仁姐/兄,唔使哂時間抽稱我了。

10 則留言:

  1. 但你係贏呀...我要跟你搵餐晏仔食...

    回覆刪除
  2. 恭喜發財!祝你牛年一家人大小身體健康!青春常駐!心想事成!
    我希望今年可以努力儲錢買股票,因為真係太大駛,既然橫掂啲錢都係買嘢無晒,咁不如買股票好過,而且,人年紀愈來愈大,父母的年紀亦一樣,所以真係要為老人家打算一下。
    處女下海我打算買工行,好嗎?

    回覆刪除
  3. enigma,你千其唔好跟我吖!我哩啲無章法嘅唔知幾時撞板!

    abby,新年快樂啊!祝牛年好運隨身!合家身體健康!

    工行唔錯!穩陣之選,另外我有月供招行。

    回覆刪除
  4. haha, 我仲比你早,我 21/1 買入 03489。

    我雞仔注,輸晒算數,好彩賺咗 34%。

    回覆刪除
  5. 我66同55 各買一手滙豐,算賺咗少少。第一次買股票就賺錢,好開心!

    回覆刪除
  6. 講o甘多冇用ka, 唯一證明你有買野既方法係:

    請~~~食~~~飯~~~~~!!!!!
    kakakkakakak

    回覆刪除
  7. 娜姐:

    尋日心大心細放唔放, 朋友話要取意頭, 放
    o左....執小小幫補下d駛費先.

    回覆刪除
  8. 991是好东西,最好不要放.低过3.5都可以大注吸.

    回覆刪除
  9. 校長:又話股灾之後唔掂個市嘅?估唔到一掂就上輪。我唔括輪所以賺唔到咁多囉!

    Sunny Chow ,分段入都好嘅,但記住啲蛋唔可以全部擺係一個籃度。

    篤篤篤撐 :車,我又唔係參加比賽點解要証明先?人哋信唔信關我鬼事。ps都係想擺脫預計得到嘅抖纏遮。

    食飯?都係校長請啦!佢賺34%吖!

    行行:搵得來使得去,啱!唔好做守財奴。

    量子兄:991我都中意吖!次次低過3.2~3.3我就入啲啦!

    回覆刪除
  10. Hana:

    真係好少掂!

    有 sight 就打吓游擊,有贏有輸,基本上唔持貨!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails