2009年11月19日 星期四

青心直說 [胡孟青] 2009 11 19

散戶中籤率高未必炒唔起

本周新股巡禮,打頭炮係龍湖地產( 960)同通天酒業( 389),龍湖嘅大孖沙絕唔少於近期上市嘅內房股,仲有 GIC同淡馬錫呢對星洲姊妹花,加上大鱷大手入飛,睇頭唔細。認購超額咁多倍,奇在散戶中籤率竟然有五成咁高,抽 3手就肯定分到 1手,反而大額畀基金大戶嘅中籤率最多只得 3.5%,認購 5000萬股先分得 175萬股。經過恒盛地產( 845)嘅慘痛教訓,散戶接咁多貨,往往令人有錯覺以為唔會有好嘢,部份孖展客可能仲會被追收孖展補錢,首日上市好可能即沽補倉,咁就正中機構大戶下懷。不過投資者可以放心,由於龍湖向交易所申請咗豁免公眾持股量最少要有 25%嘅限制,佢只會得 20%貨源喺街遊走,炒供求冇難度。龍湖上市後係少數淨現金嘅發展商,公司話要保持 30億元或以上備用流動資金嚟買地,為咗保留現金,負債率維持喺 40至 80%亦唔算誇,只要做到貨如輪轉,出現資金斷裂的可能性較低,更有助公司維持可持續盈利增長動力,喺保守與進取之間取得平衡。

街貨少易炒供求公司現有 35個發展中項目,約三分一喺發源地重慶,其次喺成都、北京、西安及上海等,土儲超過 1250萬平方米。睇牌面就知佢哋已喺長三角及環渤海地區插旗,他日再炒地區經濟概念,記得諗起佢呢個特性。

既然佢標榜自己係「最不家族的民企」,到底班底係咪多元國際化?據講,佢係國際獵頭公司 Korn/Ferry喺內地嘅頭號大客,上至管理層下至經理級,皆以用人唯才為本。先講坐 Board嘅 CFO林鉅昌,曾經係美林研究部副總裁,擅長寫分析報告,好清楚市場要投資乜嘢上市公司,佢未過檔前曾經係華潤置地( 1109) CFO。管錢有猛人,管人亦有寶潔做過嘅房晟陶,年紀仲輕得 36歲。老闆吳亞軍係記者出身,佢為人極低調,被喻為三不人物︰不簽名、不上鏡、不做訪問。所以外界對佢認識不多,只知佢做記者期間,同重慶政經部門官員已建立良好關係,亦係佢發展房地產王國的重要基礎。

6 則留言:

  1. 小弟向來唔好抽新股:得一兩手太煩了!

    回覆刪除
  2. 小瓶子 :唔使多謝(即係蝕咗都咪鬧)

    老人:你大雞唔食細米遮。

    回覆刪除
  3. Thanks, 960 仲未放, 今天已$8.33

    回覆刪除
  4. 叻喎!我尋日已經放咗一半了。

    回覆刪除
  5. Hana, 剛剛在梁巔巔, 港男大力和bittermelon那裡留言講, 我那貌似梁朝偉的男朋友走失了, 他日常的活動範圍係喺新界東至港島東之間遊蕩同(目及)嘢, 嗜好係自言自語, 咁啱, 佢都係姓梁的, 所以叫巔巔佢地, 如有看到他既話, 唔該叫佢返番屋企啦, 話俾佢知佢女朋友等緊佢咁話啦.

    同樣, 叫埋Hana你, 如果你看到類同或疑似人物既話, 唔該你都順便down一聲啦 jy

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails