2008年10月3日 星期五

女人講男人

看到米搞兄寫 米太七十三點 ,加上三點和怒火媽的留言,忍唔住搭兩句嗲。

>任性,以及追求完美,彷彿是對女性的一種讚美;也許就是這份認知促成了女性「奄尖」的特性...

我從不追求完美,亦不相信哩個世界有完美的事和人,但又時不時小愁有感,大概女人如我是最難揣摩的(原本想寫'難搞',嘿嘿,哩個詞太敏感了...),性格、脾性游走於七十、三點和怒火媽中間。我成日都話如果有個男人了解我嘅程度超過70%的話,我只有兩條路好行,一係殺咗佢,一係收歸己有!



那英-白天不懂夜的黑
http://hk.youtube.com/watch?v=BFmBYtCddRM

10 則留言:

  1. 咁如果有個女人了解你嘅程度超過70%的話,又如何?

    回覆刪除
  2. 一係殺咗佢,一係收歸己有, 这两个options 已经非常极端.

    回覆刪除
  3. 超‧級‧有‧同‧感!

    我覺得超級合理喎......

    另,如果結了婚之後這個人才出現,殺不了他也一定要絕交......

    相逢恨晚,往後只會互傷下去呀...

    回覆刪除
  4. 有不少香港女性,很喜歡標榜自己很「任性」,認為任性是時代觸覺和現代浪漫,結果令自己的感情生活處處碰壁。

    也有不少香港女性,又很強調和追求「完美」,但問題係,何謂完美?完美的標準可能人人不盡相同,也可以高處未算高,明明是很好了,也可以覺得「不夠完美」。

    結果呢,又是令女性陷入牛角尖當中。

    同樣地,男人有以上兩種心態,也是活得不快樂的。

    回覆刪除
  5. 小豬:女人咪收入閨房做蜜友囉!

    小瓶子:唔极端唔极端,殺咗佢嘅意思係等佢死係溫柔鄉,殊途同歸。哈哈!

    zoe,>如果結了婚之後這個人才出現,殺不了他也一定要絕交......

    我係唔會俾哩個機會出現!一個人想了解你可以了解你,都要你俾機會佢去了解你先得!

    唔好話結了婚,就算男未婚女未嫁,但佢係唔會愛上我嘅,未過50%我都走咗去囉!

    回覆刪除
  6. Morca,其實并唔多!

    匿名:我知係你吖!

    回覆刪除
  7. 我唔想死呀,冇理由揀中我架...

    電視廣告對白。

    回覆刪除
  8. 呵呵!小豬有明示播。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails