2008年10月16日 星期四

信用卡

火鶴係 零和遊戲 中提到信用卡,我留言寫咗一大段,唔好哂,貼係自己度同大家分享。


「凡事總有例外,雖然我知我係火星人,我有成十張卡,張張可以碌唔少野返來,但全部係永久免年費既,又設定咗全數找清的自動轉帳。

有唔同的信用卡的好處係買野、消費時邊張有着數就用邊張,而加好多公用事業都可以用信用卡交費,利用信用卡的積分或現金回贈,年中都慳唔少!

對於理性有自制力的人來講,信用卡係蜜物來!

今年頭恆生出咗張enjoy card,好似八達通咁嘟,比八達通優勝的地方是次次嘟都有交易單據,唔使怕被扣多咗錢,因為唔使簽名,去惠康買袋香口膠幾蚊我都會嘟卡,唔經唔覺可以儲返唔少enjoy cash返來當現金用。」

4 則留言:

  1. 信用咭識用就好好用, 唔識用就....俾佢累死!

    回覆刪除
  2. 又真係幾鬼精明喎~
    照跟去也~

    回覆刪除
  3. 真心好佩服!!!
    我跟你相反,我是零節制的人,自己完全控制不了自己,無論幾多張卡,我都一定擦爆,所以現在只有一卡傍身。

    回覆刪除
  4. 行姐:係吖!我個爛賭表姐咪俾佢累得半死囉!

    川:嘻嘻...

    abby,我個表姐依加都係得一張卡,不過冇得傍身,因為驚佢會再去賭,所以我幫佢keep,張卡用來扣公用事業啲數,自動儲現金回贈,一年都唔算少!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails