2008年10月27日 星期一

失去的看得到,得到的不知道

今日港股繼續大插插,風聲鶴唳、遍地腥羶,聽日啲報紙頭版肯定又係驚啲人唔死,嚇多你兩嚇嘅黑色星期一港股大跌市報道。依加總有好多人討論股票,應該冇眼睇死心嘅人未死心,總有錢等緊入市撈平貨嘅未撈完,個市顯然未跌完。

都冇解嘅,油、金、匯乜鬼野都跌,連人仔都來湊熱鬧,今日CNY二萬換咗港紙$22,528。

****************************************************************


上星期五匯豐跌到落$88蚊,我在理想和現實的距離 中寫過的'嫦娥'論男友人和浪漫紀/舊事(一) 中的眼鏡哥哥,因為知道我的'永久組合'匯豐的比重幾高下,星期六朝早不約而同地轉了一筆錢給我,只是想我冇咁傷,睡眠質量高啲。搞得我眼濕濕,都幾唏噓下。

人們常常說要珍惜眼前人,做人要懂得惜福,其實想深一層,任何事物在還未失去之前我們根本衡量不到當下擁有的是多還是少,對自己有多重要,只有埋單結數之後才能真正看清擁有了多少,可惜那已經是曾經的事了。只有失去的才看得到、看得清,得到的在還未失去之前我們其實并不知道。所以有些人似乎不懂珍惜,可能他們只是不知道得到了很多,在還未失去以前。股票如是,愛情如是,人生如是。

10 則留言:

  1. 所以呢 hana, 敗部復活才是最恆久、最真正的勝利。

    輸過,敗過,才算領略過人生百味。

    獨孤求敗睿智呀,只可惜沒有令他敗的人,所以至死遺憾!

    回覆刪除
  2. 會唔會嫦娥論男友人同眼鏡哥哥仲傷過你呢?因住佢地人之將屎將畢生積蓄過晒俾你跟住上黎 IFC 同我飲野呀

    回覆刪除
  3. 永遠都有人守候著,羨慕啊!

    回覆刪除
  4. 我叫大口老婆又轉D錢俾我先,不過佢必肯....哈哈!

    回覆刪除
  5. CNY二萬換咗港紙$22,528。<----我去换得$22,409.......

    我都系打算换番D HKD买股票哦, 莫非太多人甘做, 影响左个汇价?

    回覆刪除
  6. 南柯長夢
    夢去不知所蹤
    醉翁他朝醒覺
    是否跨鳳乘龍?

    野孩子上

    回覆刪除
  7. 幸福唔係必然, 要珍惜呀!

    回覆刪除
  8. 校長:敗完又敗咪話唔敗

    靚鎚:如果你捨得掉低康小姐嘅,使唔使介紹個大陸富姐俾你吖?

    IFC?唔好了掛,不如我哋去KFC飲囉!

    卡臣:never say never

    大口仔:唔肯先醒吖!

    學霖哥哥::(

    小瓶子:你係邊換吖?咁低!我用恆生e-banking係網上換。

    野孩子:

    夢已逝
    昨日之日不可留
    今日之日不可求
    他日之日龍在天

    行姐:俱往矣...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails