2008年10月29日 星期三

有食唔食罪大惡极

連續幾日的大跌市我都有細細注入市,美其名曰分段吸納,但今早見到本細細回報都有成兩三成,敵唔過貪婪,走為上着。

午飯時間,得十來張檯嘅餐廳個個都係度講股票,埋單時同Tom講話,我賺咗錢我請客,同佢講起戰績,佢眼都突埋,話:「你入果時就話長揸擺床下底,等個十年八栽實賺幾個開。依加升得幾成又即刻放,咁邊算長線投資吖?」我答佢話:「有賺唔賺,罪大惡极!」

依加個市上落咁大,啲優質股票銀碼又細,係十年難逢嘅好機會,大跌入市揸啲優質股,例如中銀、工行等,幾萬銀都可以買一、二萬股,再跌嘅可以安心收入床下底,升了喎,幾毫子都有幾仟蚊執,點解唔賺咗先呢?

至於立場堅定只買唔放嘅真正嘅長線建倉,,我認為因該係個市橫行,上落幅度极細,成交少,証券行、銀行大利是機前人影都冇隻,人人只風化雪藥唔講股票嘅時侯,就係真正建倉之時了。入咗股票之後,不會大上引誘你賺錢走人,又唔會大落搞到你想揼自己落井,慢慢咁,你再冇興趣住個市,漸漸將佢淡忘,咁就開始圓功德了。

15 則留言:

  1. 到目前为止, 都系买什么跌什么.. 哈哈..一定要长揸才行.

    回覆刪除
  2. 短抄需要運氣較多,二三天賺二三成,當然先take profit。

    孤婆屋快要變回千呎豪宅了,人財兩得,恭喜定先!

    回覆刪除
  3. I can't handle the stress of gambling on stocks. You have guts !!!

    回覆刪除
  4. 尋日我沽左 #1186, 打個和, 清曬手上d基建股,

    回覆刪除
  5. 篤篤篤撐 :基建今日又大升吖!我要高歌:放得太早...

    微豆 Haricot ,我都唔係好夠膽架,細細注咁唔會傷到肉。

    李小龍 :我間孤婆屋唔止一千呎架,係農莊來!:(

    小瓶子:咩都升喎!你買咗咩吖?

    回覆刪除
  6. 基建今日又大升吖>>>
    %^$$%@^&^%$%#$%@I*^

    回覆刪除
  7. 90蚊买汇丰, 第二日所有升, 惟独是它倒插,好采今日收93.

    回覆刪除
  8. kekeke
    我仲渣緊, 家陣十五十六
    我啲中海油,超級愛股, 幾錢都唔想賣呀陰公
    我好呀 Q 呀
    對於自己鐘意個啲股, 升又唔賣
    咁跌個時就可以理直氣壯咁同自己講
    我係「價值投資者」,哇哈哈 ~~~~

    回覆刪除
  9. 中石油, 我系10.7买吖, 蝕到颠, 但系死揸.

    回覆刪除
  10. 中石油, 我1.2入, kakaka..........




    不過, 1.9沽曬~~~

    回覆刪除
  11. 中石油, 我1.2入<----当时, 我种读紧书嘛.....

    回覆刪除
  12. 篤篤篤撐 :今日個市升到癲,我賺少好多吖!
    %^$$%@^&^%$%#$%@I*^x2

    小瓶子:90買5仔係早咗啲。不過同857一樣長揸都冇問題嘅。


    樸老 :不如又講下古人?

    回覆刪除
  13. 靚鎚 :越來越覺得所謂嘅價值投資法、投資技巧、經驗全部係廢話,每個人着幾多、食幾多其實係整定嘅,所謂嘅'衣祿不由人'就係咁解了。所以唔應該咁介懷(好明顯自我開解中)。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails