2008年10月31日 星期五

找個有趣的人作伴

記得蠻有趣的多元作家李純恩寫過,一個各方面條件都很好的女人問他,在眾多的追求者中應該選個什麼特質的人終老?李純恩說最好找個有趣的男人作伴,因為有錢的可能會沒錢,英俊的可能會走樣,但一個有趣的人只會越來越有趣。

其實在這個問題上男女都一樣。找個有趣(funny/interesting)和樂觀的伴侶,遇到困境懂得苦中作樂,日子也會好過些,順境時更是錦上添花,妙趣橫生。雖然說人生只不過三餐一宿,但是這三餐這一宿,且不管貴平,心境如何就全看伴着你吃、陪着你睡的這個人的能耐了,所以說找個有趣的人做伴侶是人生中最精明的選擇。

有些女人深怕有錢和英俊的男人太花心,宁願捱窮,委屈了眼晴,找個沒錢或者其貌不揚的男人作伴,孰不知沒錢的男人可能變成有錢人,相貌平平的男人也會桃花盛開,突然被美女看中,男人嘛,都有陳世美的基因,不論你有多麼賢良淑德還是貌美如花,他疾步如飛離開的機會還是比留下的大很多。但如果你是個有趣的女人,留住他的機會就很大了,因為有趣的女人遠比有趣的男人少得多得多。美女滿街都是且推陳出新不斷生產,有趣的女人卻是可遇而不可求的,錯過了,可能就不再了。




ps:怒火媽係我眼中就係有趣的女人。

23 則留言:

  1. 係囉係囉, 年近古稀一半,様貌身材脾氣俱古靈精怪, 都不妨稱之為有趣既.

    追唔到hana 果d, 可諗諗我, 求偶信寄去我老公樹丫唔該.

    回覆刪除
  2. 火火:有冇辦法教晓我磨豆腐?我想寄求偶信去你老公樹丫!唔該!

    回覆刪除
  3. 咦.. 呢樹有兩個好有趣嘅女人喎, 搞到我唔捨得走添.

    好! 即刻寄封求偶信俾有趣女人先..

    回覆刪除
  4. >我想寄求偶信去你老公樹丫!
    嘩!火火你咪制呀。一見到封信要立即一把火燒左佢。唔怕一萬呀嘛!

    >好! 即刻寄封求偶信俾有趣hana先..
    咦?終於入直路喇?Firecrane變身Firefox...噢!咪住個仔寄封求偶信比阿媽?呢個情節果然有趣播!拭目以待事態發展......つづく

    回覆刪除
  5. hana, 磨豆腐....喂, 俾D時間同我精神戀愛/調情下先好唔好?

    易亦, 諗諗下, 一間豆腐磨不成, 老公都蝕埋俾佢, 咁就真係大鑊過金融海嘯.

    回覆刪除
  6. 有趣男人,邊度遇見機會可以高d?

    回覆刪除
  7. >大鑊過金融海嘯
    嘿嘿!終於識驚喇咩?
    嗯...唔會蝕晒既好似金融海嘯下既匯豐咁唔見錦一半咁上下囉!
    如果真係咁唔好彩又可以趁機睇下佢真正既底牌係唔係最壞既男人 ;)

    回覆刪除
  8. 有趣的人,也會老人癡呆的啊。

    回覆刪除
  9. 我不知道点搞到自己有趣波.

    回覆刪除
  10. 咳咳!

    唔好意思,請問甚麼是磨豆腐?

    回覆刪除
  11. > 咪住個仔寄封求偶信比阿媽?

    求洋娃娃布偶最好係問邊個? 嘿, 都話你無做功課架啦.

    封求偶信擺响度五分鐘, 咁都俾你睇到, 睇嚟c.m.下篇單戀日誌個標題都要改做(最壞男人五分鐘現形記).格.

    有趣有趣.

    回覆刪除
  12. 火鶴:去年啲舊款得唔得?白恤衫粗框眼鏡1:8啱唔啱吖?


    樸老:磨豆腐咪即係將黄豆浸水磨漿然後加石膏凝結囉!

    小瓶子 :唔係波,你果兩封1、2、3、4嘅e-mail好有趣喎!

    回覆刪除
  13. eric,沒趣的人,也會老人癡呆的啊!

    c.m,放心,一早call咗白車。

    音語:係咪漏咗啲野?

    tt,物以類聚,係有趣嘅人身邊多啲。

    火火:嘿嘿,我都係等收信好過寄信了。

    易亦:你支筆都幾有趣。

    回覆刪除
  14. 哦!

    即係磨豆漿做豆腐嘅縮寫咓!

    但係點解要 "精神戀愛/調情" 嘅?

    嗱! 我蠢唔晒!

    易 :

    查實係咪呢到各位諸公都明係我唔明呢?

    咁我扮明就係啦!

    回覆刪除
  15. SATC Mr Big 都話啦:

    At the end of the day, you really just want to stay with the one who makes u laugh :)

    回覆刪除
  16. 事实上, 系米决定出来 gathering 架?

    回覆刪除
  17. 最近睇到篇報道,說日本女人以前要三高男人:高學歷、高收入、高個子...

    但現在卻要三低男人了:低姿態、低風險、低束縛...

    所謂低姿態指懂得尊重和珍愛女性,低風險指做派正直、不風流,低束縛是要給女性適當的空間。

    各位男 blog 友,幾大都要認低囉,今次!

    回覆刪除
  18. 請問寄封求偶信使唔使攞籌?
    隊尾係邊呀?唔該我排幾號?

    回覆刪除
  19. 樸老:一係我同你試下?

    阿塔:你同河馬先生的剛果生活真係有趣吖!

    Morca ,嗱,你好日都唔來,一來就撩火頭,算點先?

    校長:三高同三低都唔啱我耶,我好簡單jar,就係"因為愛所以愛"。

    tt,洋娃娃布偶係限量版,睇怕都...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails