2008年10月13日 星期一

避開

上星期五晚我如常去練習場練波,打完球駕車回家的時候,一出公路就看到三線并行的車路完全停頓,緬延的車龍看不到盡頭。以我多年的路面經驗判斷前面一定是出了嚴重車禍了,於是我毫不猶疑地直駛入旁別的小路,雖然我平時在親友眼中以專線小巴著稱(是路癡,只懂點對點運行),我也從沒試過經這條小路回家,我還知道這條路的距離要比公路遠一倍。

用了比平時多一倍的時間和電油,終於回到家了,沐浴、吃飯,然後看有線即時新聞,原來那條公路真的出了嚴重車禍,一個的士司機被貨柜車撞死,而現場在我沐浴完畢換上絲質的晨褸喝完湯吃完飯之後繼續堵塞,次日閱報原來車龍足足塞了兩個多小時。

如果我當時報着僥倖的心態加入車龍摶車路很快暢通無阻,很可能會因為困在車裡等得太久而爆燥繼而忍無可忍(!!!)不喝三聚氰胺也患上腎結石。

一旦我進了這條出了嚴重禍事的車龍向前不能,後退又不得,困在其中的時候,我當然會也必須自我安慰:「很快就會通車的,家(鄉)就在前方,漆黑的夜晚滿街的車燈就像星星洒滿了地,留在車廂裡聽聽音樂也蠻好......」問題是,口渴了車裡沒水怎麼辦?肚子餓了車裡沒有食物充飢怎麼辦?最要命的是急需開大或開小怎麼辦?想到這裡我想敬告各位男士,以後請不要將"男女平等"掛在口邊為自己謀取'福利',男女是永遠不可能平等的。這當口一個小瓶子就能為男人舒展身心,而女人就算來個大瓶子也是無功而還的。


********************************************************************

其實這一篇是價值投資法的迷思 的後續篇,也是覆留言的綜合篇,我不喜歡故弄玄虛,但如果你看不懂,我也不想再解釋了,迷思就在於銀幣的兩面同時看到了。

21 則留言:

  1. 你篇野令我想起自己的名字...

    回覆刪除
  2. 係吖想避開都唔得添

    哈哈

    回覆刪除
  3. 突然想起you jump i jump 一齊殉情的轟烈

    回覆刪除
  4. 娜姐:

    講時個個都可以好理智, 但當自己係司機時, 又有幾多個思路咁清析??

    回覆刪除
  5. 兜小路返家, 唔單止可以唔駛在大跌市中塞死, 仲可以有成功快感, 話時話, 幾日賺左成皮野wor, 發死妳~~~

    我明天都要兜小路sin~~~

    btw, 這當口一個小瓶子就能為男人舒展身心
    >>>男人小便係唔用小瓶子的----邊有o甘準丫, 整污糟自己架車。

    回覆刪除
  6. 我都驚放弟弟進入樽口內舒暢後
    拔不出來
    變成「活塞男2號」上頭條

    回覆刪除
  7. 男人可以塞条野入小瓶子的瓶口之中, 米不会斜错位整污糟自己架車咯.

    回覆刪除
  8. 卡臣,

    Plastic 嗰D 瓶可以剪烂它的嘛.

    而且无人叫你塞晒成条, 塞少少米得咯.

    回覆刪除
  9. tt,多謝你送嘅手機,估唔到覆留言時的一句戲言麻煩到咁多位添,依加要諗辦法送還咁多部手機都幾頭痛......

    行姐:你話如果可以分身嘅話係咪好完美哩?

    老麥:好耐冇見,去咗食老麥?哈哈!

    回覆刪除
  10. 手機妳肯用
    已經十分賞面
    何足掛齒

    回覆刪除
  11. tt,唉,咁多隻點用吖?!

    回覆刪除
  12. 卡臣:同意小瓶子所講。

    校長:好勁哩樣野講...自己講冇用!

    回覆刪除
  13. > 好勁哩樣野講...自己講冇用!

    咁「唔得」呢?

    回覆刪除
  14. 你就「唔得」!

    我...我塞爆咗個樽!

    回覆刪除
  15. laulong:

    塞爆咗個樽?!!! 嗰小瓶子都真系小得离铺哦!!!

    回覆刪除
  16. 個瓶口唔細架,我用嚟放散銀嘅,好多五文銀呢!有次唔覺意仲跌咗個橙落去添!

    冇喇冇喇,都爆咗咯,咪買過個囉!

    回覆刪除
  17. 火鶴:「唔得」梗係可以講啦!男人嘛自己知自己事吖!

    校長:嘩嘩嘩!你總堅過啲玻璃,佩服佩服!

    回覆刪除
  18. 火仔:

    陽謀啫陽謀啫!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails