2008年5月13日 星期二

小事一樁

都是懶惰惹的禍!除了e-Banking和網絡供應商的郵箱是每月更新并用上最安全的字母加數字的密碼之外,免費的郵箱和網誌用的密碼都是最簡單的511511,而且一直沒有更新過。因此而被無聊的人乘機進入我的郵箱和網誌裡面游蕩,可惜一不小心露了蛛絲馬跡。小心才能駛得萬年船嘛,現在多不好玩呀,迫使我改了密碼,無聊人也不能再進入我的裡面偷竅了,真沒勁!

這兩天和媽媽一起回高雄看外婆了,今天早上才回香港,敬請各位留意5月11日零晨4時至5月13日的早上11時,我都沒有上過網,期間如有任何以我的名義發出的郵件、留言都不是真的我發出的,所以這期間任何邀約、示愛、漫罵、討論的信件都不成立!

不受威脅的最好辦法就是自爆,草稿匣裡的情色小文都是我寫的,寫偵探小說的人不一定都是偵探,同樣道理能寫不代表會做,而且寫得這麼優雅的情色,不是說做就能做得出來的。

成功的壞事做得多是會上癮的,有一次改正的機會就應該好好把握住了,懸崖勒馬,馬雖然有一剎那的勒喉之痛,但總比後悔莫及的好。

14 則留言:

  1. 哎呀!昨天真的有美人向我示愛呀...

    累我空歡喜一場!

    回覆刪除
  2. 喂,咁我收果封係堅定流架? 講真。(有冇咩咩病毒、木馬之類架?)

    回覆刪除
  3. 啊...幸好原來你沒有"自拍"習慣,不然就像陳小姐那樣不好彩.

    正面的想,這是不幸之中的大幸,可以在生日那天清除內患.

    回覆刪除
  4. 都唔係小事架,大佬被人爆左 blog + email 密碼,示愛可能無傷大雅,但如果係罵人 ,唔知情既,可能會無厘頭多左好多仇家架。

    回覆刪除
  5. 一d都唔少事啦,陳冠希都係衰呢樣之嘛。

    回覆刪除
  6. 可怒也!
    對你有「興趣」成咁嘅人,
    一定係熟客!

    回覆刪除
  7. 我都好奇,突然花姐約小弟浪漫九龍塘? 不是吧...

    可惜有感冒無回信,否則lur 飯應

    回覆刪除
  8. 我覺得到訪這裡的【熟客】,可能性未必大。因為以 google 系統來說,要【爆】username + password ,除非係有金錢利益,除則爆來為乜? 得啖笑而已。

    有可能是,Hana 在公司或用別人的電腦上網 reply 網誌,留下了未 close 的login 網頁,有人再用 software 看看[ ******* ] 的代碼,便知道 password 了。

    有很多人用網吧的電腦 login ,都有這個誤失的。

    至於銀行的不同,因為已用 SSL 方式,是沒有 [ ****** ] 的記錄,所以沒甚問題。

    回覆刪除
  9. 剛剛呢個weekend,我都係响高雄喎!

    回覆刪除
  10. c.m哥哥:
    咪玩啦,收到約會信的都是曾經用e-mail落實食飯、飲茶、打波、見面的朋友耶!

    小朱:你咁有心記得我生日,又點會流丫!冇病毒!因為netvigator果個e-mail冇事,電腦又冇事。

    怪人道格:"他拍"都冇丫!
    好小事啫,未至於不幸掛。hehe

    大文:你估啲人傻架咩,咁容易成仇?

    Derek,你咪嚇我啦!陳生喜歡同異性自拍研究研究(國語音),我同異性衣冠楚楚合照都少之又少丫!

    乖仔:算啦!大好假期無聊成咁,都好可怜了,俾次機會佢囉。

    黑人:玩野丫?!咪約過囉!等OC返來約埋成班blogger唱K囉!想聽你唱泰文歌好耐啦!

    大文:我係公司用隨身嘅Notebook ,從來唔用街外電腦,所以應該唔係囉。

    Justin ,早知請你去食杜小月啦,我阿婆同個開山老細熟丫!

    回覆刪除
  11. 唉 password 呢樣野真係唔好求其呀,因為有好多 program 長開去撞呢啲 password 架, 都唔知係咪組織黎既, 如果久唔久可以撞倒啲 credit card number 出黎, 可能為倒本架。(因為跟本都冇本既)

    回覆刪除
  12. 靚鎚:我係電腦白痴來架嘛,多謝提點,見過鬼總唔怕黑咩。

    mona,唔係掛!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails