2008年5月29日 星期四

LV包包殺人事件

任職警司的好友打來電話,八掛的我馬上詢問被殺女地勤的案子: "為什麼凶手和她亙不相識,會選她下手謀財害命呢?"好友劈頭劈腦就來上一句:"至聰明係你了!見你從來冇攞名牌手袋,生日送個LV俾你,你個衰人不單止攞去賣俾姊妹,總要話俾我聽,攞我啲錢請返我食大餐。"我接着問:"唔通就係因為她的手袋是名牌?""就係LV囉!"朋友的回答惹起我的疑問:"但係依加好多A貨、超A貨架喎!個凶手點知人哋攞果個真定假啊?"朋友大笑兩聲說:"你可以去做偵探了,這個問題我們問了。凶手說他行凶前多次去二手名牌店觀察、研究名牌手袋,基本上一、兩眼就能看出真偽來。"

各位不好名牌手袋的女BloggerElizza、孖瑩和揚眉(未能盡錄還請見諒)你們原來都是聰明人。

還有還有原來買A貨名牌手袋比買正宗的名牌手袋要好,至少不會招來殺身之禍。


怡中女地勤被劫殺被棄屍引水道 (新聞):
http://www1.discuss.com.hk/archiver/?tid-7230349.html


關終消費的舊文:
莫非我不是女人了?
http://hanna527.spaces.live.com/blog/cns!5CCBD60064CD2DE!1416.entry#comment
人生中最值得花費的事
http://hanna527.spaces.live.com/blog/cns!5CCBD60064CD2DE!1527.entry
高貴的不一定是外表
http://hanna527.spaces.live.com/blog/cns!5CCBD60064CD2DE!1850.entry
性格決定命運
http://hanna527.spaces.live.com/blog/cns!5CCBD60064CD2DE!1981.entry

20 則留言:

  1. 我都唔鐘意用名牌......因為我買唔起!

    回覆刪除
  2. 喂好老實,去二手舖買個【正宗 Real】 L.V 乜乜都得架。價錢起碼平三成以上,都係真的。

    其實,今時今日,身上有 L.V 已經唔係身份象徵了,人人都有,同女人而家個個有乳溝一樣,唔駛睇,【Bit】出嚟的,係舊肉嚟。

    反而現在身上有個 L.V ,仲映 cheap 左自己添。信不信由你。 ( 這句話是說給其他人聽的 )

    回覆刪除
  3. 朋友在某校缺學校社工, 原來兇手出於該校, 只不過中一就踢了出來。
    更驚人的是,
    該校學生, 已經有三單係殺人兇手---其餘2單, 都幾觸目。

    事竟乜學校會o甘旺 ?

    回覆刪除
  4. 我也沒有L.V.包包。這邊的Korean和上海人愛好名牌比香港人還嚴重。

    回覆刪除
  5. 我這邊連LV的店都沒有。十個人有九個唔知乜野係LV!睇相之後先至話"哦...原來係呢個帆布袋。"

    回覆刪除
  6. 不尚賢,使民不爭;不貴難得之貨,使民不為盜;不見可欲,使民心不亂。

    殺人者實非包包也!

    回覆刪除
  7. 若果真的因為LV被殺,可真殺錯無辜。現今LV已不能算是女士的身份象徵....唉...

    回覆刪除
  8. 做乜換返張相?
    除咗我之外, 還有很多人
    也十分失望啊!

    回覆刪除
  9. 早晨!

    我自己就真人樣唔見得人,影響市容嗟, hana 係相反喎。

    我都覺得,Hana 之前果幅相,睇落好友善,直情係國際親善大使咁款,好得。

    回覆刪除
  10. 卡卡:有啲名牌我中意架......因為我買得起!哈哈!

    大文:咁個凶手真係因為個LV袋而殺她嘛!


    篤篤篤撐:巧合啫巧合啫。

    素素:其實我以前有過LV嘅...

    回覆刪除
  11. eric,咁咪好囉,LV袋未擺野已經重到死了。

    翼:你做咩鏟咗個扑?另起爐灶呼?


    大口仔 :咁她戶口都有六萬幾蚊啦,如果冇LV袋可能戶口得六千唷。

    回覆刪除
  12. 這個年頭,究竟有冇女人會同我講唔要LV要匯豐?大口仔的公司客做皮革廠的,同我講得最多都係"都唔明D女人點解咁鍾意LV,咪又係o個D皮?"

    回覆刪除
  13. 大口仔 :要宏利或者恆生得唔得啊?

    回覆刪除
  14. hana: 只要係會升值的資產就得!哈!

    揚眉女子:唔係皮咩?係咩?唔通我個客玩我?哼!

    回覆刪除
  15. 大口仔:黃金都好喎!哈哈!

    揚眉女子、大口仔:

    哩幾年LV都出咗好多真皮款架。

    回覆刪除
  16. haha,

    妳啱, 不過我諗大口仔係講緊賓賓都拎住三四個嗰啲pattern. 大口仔, 我有冇get 錯?

    回覆刪除
  17. hana:黃金好似有D強弩之末,都係鑽石恆久D....

    揚眉女子:講真我真係唔識分,只係覺得幾千蚊甚至上萬蚊一個,理佢係帆布定真皮都唔值啦,買多手匯豐好過....

    回覆刪除
  18. 鑽石?有升值潜力的至少幾百萬,都係2628算了。&.^

    一手0005要伍萬幾架喎?!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails