2008年5月25日 星期日

愛上聲音

最近存了很多條短片的link,開給威猛哥看,不看還好一看就上了癮,從來只會收發e-mail的威猛哥居然要求我教他上討論區、上YouTube和Youku網看短片。

開始之前威猛哥一本正經地請求:寶貝,講國語好嗎?(國)
我:點解啊?(粵)
威:因為你講國語溫柔很多啊,即便是罵人,殺傷力也只有廣東話的三份之一。(國)
我:您也這麼認為呀?(幾乎每個聽過我說國、粵兩語的人都有如此評價)
威:當然啦!你知道嗎,你和你媽媽很相似,說國語特別悅耳,當年結識你媽媽之後回到香港,我們分散兩地,窮得天天捱面飽為得就是留下錢打長途電話給你媽媽,聽聽她的聲音。(國)
我:嘩!好浪漫耶!那你後來怎麼一有點錢就出去勾三搭四? (國)
威:我哪有勾三搭四!男人嘛出來做生意,逢場作興、花天酒地在所難免。(國)
我:咦,我聽到的版本可不一樣噢,好像某人不止逢場作戲這麼簡單噢!噯,就是中國城72組那個紅牌阿姐要生要死想上"威'岸,那個呢? (國)
威:我都唔想架!點知啲女人咁癲嘅啫。(粵)
我:不是說講國語嗎?(國)
威:我......(粵)
我:算了啦,都事過境遷了,我沒想再怪責你。(國)
威:寶貝,我知道我是欠了你們兩母女的。都是聲音累事。(國)
我:呀?願聞其詳。(國)
威:當年你媽媽嫁了我一來香港後就天天在家煲電視、聽收音機,學廣東話,結果不出半年已經說一口相當標準的粵語。可惜一說起來就像李香琴上身,當初那種溫柔、儒雅的感覺蕩然無存,當然這不能怪她,在香港生活不學會廣東話始終不方便。(國)
我:嗯,我也喜歡和媽媽說國語。(國)
威:中國城那個女生,人其實長得不怎麽樣(我們兩父女對俊男美女的定義都比較高),但說話太好聽了,糯糯的、軟軟的就像你媽媽還沒學會說粵語之前。(國)
我:女人的聲音對男人來說,這麼重要嗎?(國)
威:當然沒有性格、人品那麼重要,但多多少少一定有些份量在裹面。(國)
我:那我以後說粵語也要裝得溫柔點。(國)
威:千萬不要裝,做作比鵝公喉更恐怖,自然而然就好。(國)
我:美麗的外貌會老會變丑,聲音會變老嗎?(國 )
威:我想大概不會,因為現在你媽媽說話的聲音還是很好聽(媽媽已經好久沒怎麽說粵語了),每次聽到她的聲音,眼前浮起的還是當初剛認識的模樣。(國)
我:原來您還是個老情種,可惜呀,近在咫尺你不珍惜,現在嫁作人婦了才來緬懷。(國)
威:衰女呀,撩跤打啊?依加教電腦定教做人啊?(粵)
我:國語啊國語,靚佬爸爸究竟我哋講咩話啫?哈哈!(粵)
威:唉,唔夠你講,是但囉!(粵)

27 則留言:

  1. 聽睇相佬講
    聲線好的女人會比聲線差的女人有福
    張柏芝就是聲線差的例子

    ps hana妳張相片會引起網上騷動

    回覆刪除
  2. 呀有趣美人,

    威猛哥, 英雄所見略同啊 !!

    過客也曾被美麗嘅聲調封刀...一封就...唉 !!

    回憶中嘅 過客

    回覆刪除
  3. 我睇到一半已經想回應,而我的回應,相信有部份人心裡會罵。


    香港好多女仔講嘢係非常難聽。不是個人聲線問題,也不是廣東話字辭問題。

    而是聲調問題。


    1. B 厘巴拉,大聲公咁,十足電視劇六國大封相,八婆鬥咀,無家教。


    2. 無端端一句裡面會突然有幾隻字音大大提高,十分刺耳。


    3. 用好多無禮貌的字語:大聲叫:【咩呀!咩呀~~~~ 係囉!咁囉!咩先!咩囉!喂!!!!!喂!喂呀!咩呀,而家乜嘢呀】,真是沒家教到極點,學足電視劇風格。


    4. 鍾意廣東式凡事反問句,但十分失禮。例如:【吓!!!唔係咩?吓!吓?吓! 唔係架咩!咩架!】以為句句反問等如精靈。


    5. 廣東語扮醒目語氣:【係咁架啦,就係咁之嘛 ~~~】聲調陰陰柔柔,但又陰陰濕濕,非常不得體。


    6. 一係就傻傻顛顛得得,大叫大吠:【嘩!哈哈哈哈哈哈哈哈!嘩!哈哈哈哈哈】,十分恐怖,瘋人院一樣。



    *** 好多女仔因為以母親為主要說話學習對象,三十歲左右的女士,父母是五十年代的女人,是較粗魯的。四十歲左右的女人,父母是【走難時期】的人,話語會帶陰毒,因為當時時勢為生存,不得不陰險。


    至於少青派 廿出頭的女仔,無他,電視劇 + 楊千樺精神失常鬼上身大笑粗魯,不知所謂到極,再加上學潮人 DJ 懶音皇,表達能力有問題。

    以為懶音 = Cutie

    以為哈哈笑 = 時尚

    以為串串咀 = 即時學歷提升


    反而看看新移民大陸女說國語或上海話,好聽多了,雖然不懂意思,但語調是令人感覺舒服的。


    《當然,我這樣說,港式 kitty 又會認為我是電車雞蟲、不學無術、唔夠卓韻芝 Feel 、無 ( 側田 ) 既 mind...》

    回覆刪除
  4. 卡:

    張柏芝人輪廓幾標致,但佢個樣一啲貴氣都無,屬於【出嚟撈】果種樣。

    佢講嘢聲調就係果種【風塵味】,但屬於 Cheap 果種,即係風塵,都有分高級同低檔,張柏芝屬於低檔。

    李嘉欣都類似。當選時幾好,而家撈女格。

    梁洛思個樣幾出塵,脫俗,但對眼無神彩,心驚驚,就算 Richard Lee~ 同佢一齊,祝佢好運,因為梁洛思無果種貴氣襯番 I.T 李。

    楊采妮唔錯。

    回覆刪除
  5. 媽,
    你可知道,
    林嘉欣把聲同語氣,
    真係唔講得笑?

    回覆刪除
  6. 吳儂軟語,娓娓嫻音,從來都可以把人醉死!

    然而,醉人是話語裏的體己、關顧、憐愛與温柔!

    Hana,你父親與母親,又是人世間另一傳奇。

    回覆刪除

  7. 係呀!
    張柏芝等一族的鵝公喉,
    都是煙酒夜泡唱k所致

    回覆刪除
  8. 卡臣:女相男聲係命理上來講係冇咁好。
    張相係手機影,威猛哥話我講國語感覺就係哩個樣了,講粵語就係果對眼個樣了。

    過客:曾經有過已經是幸運,節哀啊。

    大文:電車男又點做雞蟲呢?哈哈!

    回覆刪除
  9. 素素:周慧敏講野都幾好聽架!(雖則你唔係問我)

    仔:我明我啲男友點解係國語人多了。

    大文:楊采妮對眼冇神彩,所以30-40歲冇乜運行,而佢把聲都偏啞少少喎。

    回覆刪除
  10. Hana:

    你的 profile picture - 很美艷親王!

    回覆刪除
  11. 素人...唔係,係素素:

    周慧敏,你嘗試細心一點看看她的樣子。

    周慧敏靚得嚟唔自然,無名星風采,九十年代初期,因為太多三級影星,於是有個【玉玉玉玉...女】周慧敏,咪覺得好似好驚人。

    咁當然,周慧敏梗係屬於靚女,上海人,輪廓好,但個樣一啲都唔友善,你睇下佢個樣係好古縮,唔會笑果種。

    即呢,要黑口黑面至覺得佢靚,同李嘉欣一樣。

    周慧敏眼神好呆滯,無果種【享福的神采】,你睇下佢跟邊個?倪震。

    倪震無才華,古惑仔,講晒。

    所以而家周玉女仲要四丫歲人要修身美體出番嚟攪 concert,搵番筆。

    倪震無晒錢架喇。


    PS : 我個人而言,我覺得周慧敏麻麻地。

    回覆刪除
  12. 周慧敏同楊采妮都係小鎚既女神,雖然覺得佢地要出返黎撈好陰公,但係能夠見返佢地我又好開心喎。

    我一樣諗極都唔明周慧敏點會同倪震一齊,就算唔揀毒瘤明都大把選擇啫吓話。但係倪生咁多年黎又好似真係氹得周慧敏幾開心咁喎。咁希望佢真係開心(窮得開心),咁我都開心喇。

    回覆刪除
  13. 我覺得周慧敏而家 40 歲其實仲好睇,熟女...

    周慧敏點解同倪震一齊?

    一定係呢類人架啦 ( 我指倪震 )。

    周慧敏係屬於果種靚得嚟【古縮】果類,通常呢啲都好要人遷就佢,仲要非常遷就果隻。


    咁,一定係要番古惑仔至做到呢樣,倪震 90 年代搵好多錢,但亦散晒,靚人靚車靚衫潮人 ( 當時 ~),周慧敏呢類女,唔會要有錢老實人,而一定係鐘意花花佛佛公子靚哥果隻。


    就算好多香港女仔都係呢類,樣貌當然無周玉女咁正,但都係鐘意【晒碼頭】既男仔。把口,就話要老實,但心裡係要自己同電視劇一樣,靚人靚景。


    我唔認為個個女仔都係咁,但真係唔少。

    識唸果啲女仔( 唔 cheap 果啲我指~),通常都係嫁實業家,樣貌未必好俊朗,但有錢安定果種。

    回覆刪除
  14. 我諗同我一樣年代嘅人,
    大部份都俾YES!荼毒咗.
    唉.. 毒瘤明, 我哋支持你!

    回覆刪除
  15. Hana,

    我係幾鐘意睇靚女架。個個我都覺得正。我最鐘意徐若瑄,林嘉欣....

    火鶴

    係呢依家呀"毒瘤明' 去咗邊。

    呀Diamond,

    我唔上綱search吓眞係唔鬼知"素人"係乜嚟,哈~你條友仔眞係24小時都用細佬嚟唸吓嘢咁架wo。

    呀慧敏鐘意古惑仔就係冇錯架啦~ 但係都唔見得呀采妮有幾幸福囉。其實我比較欣賞劉清雲同郭藹明。郭藹明唔錯。呀其實呢你講嘅【古縮】feel咪就係【小龍女】feel囉。唔笑最靚。李若彤咁嘅style。D男人最buy呢D仙女feel。捉摸唔到佢想法,只可遠觀,佢地就可以好多幻想嘅,係捉正好多麻甩仔嘅心理架。不過有邊個香港男仔冇迷過明星呀~
    (除咗我男友之外,佢係超常班學術派。中學時期醉心於數學比賽及橋牌比賽嘅怪人。我經常笑佢冇童年嘅,因為佢寧願買數學橋牌書都唔會買Yes嘅。極度古怪。)

    回覆刪除
  16. 素素
    搭句爹:
    妳男友咁正經
    他【古縮】嗎?
    會唔會間中風趣幽默?
    多口問句啫

    回覆刪除
  17. Carson,

    佢呢,唔係好識講笑tum女仔架,所以本身唔算風趣幽默,不過跟得我多學咗D mo liu嘢咁囉~
    佢依家有時會講D好似我style嘅jokes咁囉,但角色對調。

    不過有樣嘢好好架,就係佢唔會好serious嘅。你同佢講笑,佢都識笑,好開心好似小朋友咁笑架。都係我tum佢多。佢話對住我佢唔易嬲,因為就算激嬲佢,我識得扮儍佢就嬲我唔落架啦~

    有D其他 nerds呢,又自大又古縮,成曰捉往你句嘢make唔make sense. 唔make sense,會鄙視人,串串貢,好黑人架。 唔係個個都有sense of humor 架。

    回覆刪除
  18. Carson

    之前都識有D其他好有腦嘅男仔,會考10A呀又名校呀,佢invite 我出去吃飯咁啦。我同佢講吓笑扮吓講D香港口音嘅國語咁啦。佢就一句"不知所謂"咁達埋嚟。眞係冇哂胃口囉~

    回覆刪除
  19. 素,
    聽講似家响內地拍劇, 結咗婚有個女..
    我認, 當年我都只因本YES!而討厭過佢,
    唉..

    回覆刪除
  20. 火鶴,

    哈哈~ 佢都幾慘。不過
    d人將佢D歌歌詞改得幾有創意吖。

    回覆刪除
  21. 素素姐:

    喂大佬,【素人】呢,係日本用語,解作【平凡人、一般人非明星】咁咋喎。

    咁又定性為【用細路唸嘢】.....?

    回覆刪除
  22. 冰冰,你Profile張相令好多人嫉妒呀,加埋把聲想殺人咩。

    回覆刪除
  23. c.m,你母語係廣東話實殺你唔死,最多都係電親下啫。哈哈!

    回覆刪除
  24. 就係因為廣東話係母語所以先攞命呀。你問下威猛哥就知道勒。

    回覆刪除
  25. c.m,唔使問都知:1)你國語講得好好!2)你衰咗(過)3)momo應該係...
    haha

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails