2008年5月16日 星期五

愛花之人

心情不爽的時候我喜歡獨自一人靜靜地、很專注地做些小手工,什麼也不想將報紙、電視的新聞拒之腦外。愛花的我沒有什麼攝影天分和技巧,所以拿起色紙隨手折些花朵,越折越多下將它們拼湊成一幅小圖,想著下月送給外婆做生日禮物,會不會太幼稚了?!

左上的紫色花是由三朵大小不一的花,花套花折成的,另外的幾朵花也塞了碎紙條做花蕊,最喜歡那些向日葵,易折又好看也是唯一要動用小剪刀才能折出的花朵。

15 則留言:

  1. 兒孫做的甚麼,老人家都會喜歡的,更何況是滿載著心思、愛意的生日禮物呢。

    回覆刪除
  2. 好靚呀!
    我都好想要呢d花花!!

    回覆刪除
  3. Hana:

    真有你的!

    你折紙,也叫人為你心折!

    回覆刪除
  4. 做勞作好花心機同心思架,
    你呀仔我懶,
    所以先至去玩影相.

    回覆刪除
  5. 摺紙花拼成圖畫送給外婆做生日禮物,是否幼稚。


    呢個問題我答到你。


    根據香港標準,係: Yes,很幼稚。


    根據真善美標準,係:No,很正常。

    回覆刪除
  6. 邊個話摺花頹架,我溝女都用過摺花呢招丫

    回覆刪除
  7. 好靚好有心思~ 相信她一定會喜歡的!

    你手真巧!

    回覆刪除
  8. 小朱:原本只係隨意咁折下jar,整整下覺得都幾好丫,不會凋謝的花攞來送人都唔錯喎咁囉。

    morca, 謝謝!

    sandra,好丫,你生日送扎大嘅俾你丫!我諗到折12朵百合然後用綠色鐵線穿住再用啲和紙好似鮮花咁包。

    校長:面紅丫我。

    乖仔:都係你衰,因為你啲花影得太靚搞到我唔敢献丑,唯有自作"業"囉!

    大文:正常就好了。

    Derek,至掂係你了!

    mona,謝謝!人係各有長短處嘅,我只是動手能力強啲。

    素素:你幾時返香港我折一大束白色櫻花俾你丫?!

    回覆刪除
  9. 嘩~ 你咁好人嘅?!
    從來都冇人會咁鍚我對我咁好架。
    嗚嗚嗚......

    回覆刪除
  10. 面紅好丫!

    我現在唔係面黃就面青,比人鬧嗰時仲面黑添!

    回覆刪除
  11. 多謝你ar!!!
    希望明年3 月,有機會收到你的花..heheehe...:D

    回覆刪除
  12. 素素:放心!我唔係同性戀!哈哈!


    校長:咁你睇咗醫生未丫?

    Sandra,啊呀,啱啱過咗添。

    回覆刪除
  13. Hana:

    我久病成醫甚至能自醫!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails