2009年12月9日 星期三

雲南~什市海&玉水寨

什市海
玉水寨

4 則留言:

  1. 好寧靜和諧
    喂你影相越來越好咁喎

    回覆刪除
  2. um, 一連兩篇雲南散記。

    上次去雲南已是二十九年前的事,這兩年來都想再去。也許明年罷,三十年一晤,倒有意思。

    回覆刪除
  3. 火鶴 :呀?我求其用傻瓜機係咁易影遮喎!不過有樣野我都覺自己好勁!其實哩啲地方全部人山人海,但我的鏡頭竟然可以影出寕靜!

    校長 :等我有空用文學寫寫雲南散記,睇完包你唔想去...

    回覆刪除
  4. 火鶴 :總有吖我冇執相!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails