2009年12月22日 星期二

下海其實是被逼的。

今年的投資有如坐過山車般低、高、伏、起,從失去到得回到增多不可謂不刺激。

今年投資/機收獲不菲,照理應該撤退收爐安穩過年節的,但是基於各國央銀不斷印鈔使貨幣泛濫,令我們這些有少少餘錢的中產誠惶誠恐,不得已之下只能繼續半瞓身在股海中浮沉。

我不是專家,不懂得分析市況預測股價,只知道保本最重要。我的保本指的不是擁有的十塊錢還是+塊錢,而是指今年十塊錢可以買到的東西,如果明年加價至十二塊,那麼今年的這十塊也升值至十ニ塊了。

看似容易的事情要做起來卻非易事...


(咿,我隻1800開始發力了喎!食唔食呢?一沽即爆升點算?唔食又跌返轉頭咪又要捱價?...3:31pm)

可見炒股賺錢并非事,每一個決定都影響著我們的心情和荷包,炒股也是被逼的,誰願意看到自己的血汗平白變少呢?


(貫徹中女中庸之道1800食一半先,其實哩隻野跌到咁殘揸長少少都無妨嘅。)


PS:更多投資/機隨時亂呃盡在http://twitter.com/hana511

3 則留言:

  1. "令我們這些有少少餘錢的中產誠惶誠恐" <- 下大姐都算*只*係中產?

    回覆刪除
  2. #1800, 雖然邊際利潤小,但大把訂單在手, 同圭2出年保經濟唔可以再靠銀行放水, 又唔可以靠地產,汽車又over, 基建應該係重點, 揸住冇壞wor...

    回覆刪除
  3. 老人:真係只能算中產吖!

    篤篤篤撐 :我中庸所以放咗一生先,基建股我總有390,不過係蟹咗好耐的蝕本貨:(

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails