2009年12月24日 星期四

哼!翠享X!

某日請個大陸客戶吃飯,客戶是大陸先富起來的那一類,所以鮑參翅肚是免不了的了。客人住在尖沙咀的The Mira Hotel ,因為嫌平日去慣的富豪酒家 (尖沙咀)菜式中規中矩有點悶,在選址的時候我犯了一個「所有男人都故意犯的錯」起了異心,改去樓下的翠享X,結果恨錯難返、飲恨當場。

吃高級粵菜,貴是一早就預算好的了,貴的東西不一定好吃的道理我是懂的,問題是這餐飯貴還很難吃,那就太不合理了。

首先是500大元一位的清湯海虎翅,翅很粗但入口像豬皮,一喝湯已經知道這餐飯和好味完全搭不上邊了,這個湯獨沽一味是咸,一間中式餐廳要是上湯不行的話,意味著所有菜式都好不到哪裏去。

點菜的時候那個部長就一直在推介6兩重的澳洲青邊鮑,說是一開二兩人吃剛好,客戶想試就點了一個紅燒配鵝掌和芥菜膽。同樣是價值$1200元的鮮鮑,這個做得和吃得豪之會跳舞的鮑魚 差遠了,600元半隻,我把300元留在碟子上讓侍應收走了,可想而知有多難吃。整餐飯最'好吃'的要算這個鵝掌了,但也只有阿翁的一半功力而已。

另外點了半隻味道普普通通的招牌鹽焗雞,看到推介說蟹粉小籠极讚,因為自己喜歡這些沪式點心,點了3隻,我吃的2隻皮沒破卻神奇地一點湯汁也沒有,客户吃的那隻當然也是神奇的,不算加一30元一隻普通大小的小籠包居然一滴湯汁都沒有,應該列入不可思議事件薄。

甜品是桂花姜汁湯圓,食味不過不失。
叫了買單為免客戶搶先,我早早將黑卡拿出來放在我們倆人中間的枱面上,說好了場面上的話,客戶也不再爭持就范的時候,那個部長還是走到客戶的另一邊把帳單递給他。我只好馬上伸手搶過帳單,部長大人站在原地任我查帳。真的很貴,我問他沒有折扣嗎?他說沒有,我把黑卡递給他,他居然把笔遞給了我的客戶!客戶趕緊摸口袋掏錢包說:「還是我來吧!」雖然客戶比我富有10倍都不止,但你這家店的軟件也太差勁了吧?!服務性行業最重要的就是查顏觀色了,總不能以貌取人的把所有中女、中男組合中的中女都當成騙吃騙喝騙的來發辦吧!

當場火從心头冒起跳過臉蛋串到頭頂,我微笑著用凶狠的語氣叫他把最高領導叫來,這下部長大人有點怯了,走到我這一边低頭哈腰的說這個卡可以給你打八五折,人性的光環突然來襲把火澆滅,得饒人處且饒人,保持微笑地簽單,小費卻是分文都不給的了。

36 則留言:

  1. "總不能以貌取人的把所有中女、中男組合中的中女都當成騙吃騙喝騙的" <- 下唔係架咩(火上加油中)? XD

    回覆刪除
  2. "服務性行業最重要的就是查顏觀色了"

    我在这方面很差的, 所以得罪很多客人. 但也没有这部长夸张. 一般谁叫买单单就给谁. 给钱的时候看谁的钱包在桌子上. 要么看信用卡上的名字.

    挪威吃饭买单的确是男女各半, 所以由男或女来请客的机会均等.

    回覆刪除
  3. 係翠亨X唔係翠享X呀!

    唔問下我先去? 呢間野約十年公司食團年飯, 十幾人去叫左個唔知乜野套餐, 夠膽死等左一個鐘催左六七次都仲一樣野都無來. 結果咪全枱唔俾錢走人去第二度食囉. 個部長仲想攔住唔俾我地走添...

    經此一役翠亨x已被我列入黑名單及長期唱衰名單內了.

    回覆刪除
  4. 硬件唔掂軟件可以搭夠, 軟硬件一齊唔掂就真係幾扯火.

    加咗一總要俾小費?!

    回覆刪除
  5. 哎,呢間嘢,真係港人之恥!

    回覆刪除
  6. 老 人:咁你幾時俾我騙吖?

    Desertfox ,國情唔同人情都唔同吖!

    程音語 :成+年點解佢總生存到呢?

    火鶴 :俾着平時哩張單我至少俾100蚊貼士。香港哋係咁啦!

    Ebenezer ,咁又冇咁誇張嘅...嘻嘻

    回覆刪除
  7. Sam ,係幾荒謬!

    港男大力 :後尾平返幾百囉!

    回覆刪除
  8. 在那裡喝過一次茶, 貴, 也不特別好吃.

    回覆刪除
  9. The one in Central is a lot better though still as expensive.

    回覆刪除
  10. 在深圳一家很整潔的酒樓,五個人食到走不動,也是二佰五十元.還平過你的加一貼士五元.

    回覆刪除
  11. 祝 聖誕快樂, 新年進步, 身體健康!

    回覆刪除
  12. 呢間嘢去過一次,結論係以後唔會再去。佢哋啲嘢真係好唔掂!都唔知點解好似好出名咁?

    回覆刪除
  13. 「翠亨」係中環皇后大道中的「新世界大廈」都有一間.一句講晒,貴夾唔掂!

    回覆刪除
  14. 有堅持有心,軟硬件供佳又真心的既食肆,在香港大概去吃舊區小店還較易遇上...

    或是吃日本菜囉...高級粵菜嘛,想怕是最糟的

    其實都不想拉到民族性甚麼去說的

    回覆刪除
  15. Aurelius 、 荒木茂 、 ToM 少 :係囉!就係唔明為何生存得到。

    oz ,中環那間是好一點,但價錢和食物質數一樣不成正比。

    Denzel Leung 、imak 、馬沙、Ebenezer 、richmapoorma ,多謝曬!大家咁話。

    佛爺 :那要看吃什麼食材,吃這些在大陸只會更貴。兩佰多元/4人去深圳吃川菜真的不錯。

    Ron Lau ,嗯,九龍城有些不錯的...

    回覆刪除
  16. 呢間係肆叔開嘅, 點會咁易執...

    回覆刪除
  17. 他居然把笔遞給了我的客戶!

    哈哈!一个字"掂"

    回覆刪除
  18. 聖誕快樂!!
    咁唔識做,埋單錯完一次又黎多次, 好瘀咯!

    回覆刪除
  19. 佢地既招牌菜,唔使問,一定係...

    九兩菜!

    多謝分享!

    回覆刪除
  20. 你唔知香港有好多扮高級中菜館?
    所以一定要查過先好去,由期時同個客。
    難食都係一餐,畀個客嘅感覺唔好就最大鑊。
    食碗雲吞面好過啦!

    回覆刪除
  21. 部长的行为真系几荒唐.

    回覆刪除
  22. 我而家都喺九龍城食,又近又多選擇。
    不過食到滯咗。

    回覆刪除
  23. Hi,Hana,

    久唔久都會在網友的連結上讀到妳,今日放假在家,在網上閒逛,挑了妳寫得不多篇數的電影來讀,其中很有感於妳那篇《讀愛》-悲從中來。>>我被成年後的Michael深深地感動了!
    這也是我看《讀愛》所感動的位,很深刻!!
    我打算細讀妳其餘的網誌,時間關係,不能一氣呵成,所以我打算將妳加入,方便有空時即拜讀,可否?

    回覆刪除
  24. 啊~九龍城。 :) Hana 姐姐可不可以給我介紹些~~~嘻

    回覆刪除
  25. Morca ,但係四叔開嘅其他食肆唔會咁差喎?點解容許哩間野咁呢?撓頭!

    八哥老豆:真係好鬼掂!

    老人:車,我張公司卡來jar!莫講話我唔夠格,就算夠格我都唔捨得俾咁貴的年費。(小農思想係咁上下啦!)

    回覆刪除
  26. 行行:咪係!

    老麥:唔係講笑嗰兩條芥菜膽真係幾好味。

    肥金:我嘴刁先唔順Q啫,個客去開南海酒店間姊妹店!佢想去試!而且佢覺得啲味道都ok!

    小瓶:唔知佢點升到做部長嘅呢?

    eric ,九龍城,正吖!

    Coffee n Tea ,原來是同道中人,幸會幸會!
    請隨便。

    Ron Lau ,好多嘅喎!有甜品、火鍋、京滬、潮汕、泰越...你想食咩先?

    回覆刪除
  27. 翠亨可能都是種情意結啦!久沒幫襯晚飯,偶爾嘆個中國午茶點心還是不錯的!講到食!香港還是個天堂選擇多!豐儉由人.
    也祝妳新年快樂!

    回覆刪除
  28. 大姐又點我!二三千萬美子balance佢會收你手續費先奇!

    不過大姐咁既名blog全力開火下佢分分鐘冇左份工。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails