2009年12月11日 星期五

感謝父母!(18歲以下禁入)

還未看到下面兩個連接之前,我一直覺得那些去整型的人很傻,花錢買罪受的事情怎麼也有人做呢?對於那種罪的概念其實是很模糊的,看完以下的片斷後,膽戰心驚、猶有餘悸之餘,馬上想到真的要感謝父母,感謝父母把我生得不算丑,感謝媽媽的精心照顧和良好基因,令我胸部發育還算正常。

隆胸手術真的是十級恐怖,但是那個女事主的胸又真的是平坦得不像女人,如果我也如她般坦蕩會不會也去遣建一下呢?

警告:這條片非常恐怖、惡心、核突...我看到手術刀把乳頭割開,再割開,看見乳頭裡面原來是白色的海綿體...看到醫生戴著乳膠手套的手伸進乳房裡面,己經看不下去了。

Breast augmentation with asymmetric implants

http://www.youtube.com/watch?v=jcQ83HXQ3qI&feature=related

這個女生未整容前也實在是太丑了,整完後确實可人許多,但手術和術後復元的痛苦真的是我等凡人難以想像的。是的,我現在認為MJ、DoDo、Freeze...都是超人!因為他們都擁有超越凡人的毅力。

韓國人工美女真實紀錄過程照(一定要看)
http://www.igotmail.com.tw/home/26729

18 則留言:

  1. 我都睇到好驚, 好驚個醫生切鬼咗個乳頭出嚟...

    回覆刪除
  2. 可惡呀~

    搞到人心大心細唔知睇唔睇好...

    好奇心同恐懼心互『片』中

    我怕睇完唔敢/唔想再玩咪咪喎!?

    回覆刪除
  3. 唉,睇到我有啲頭暈!

    回覆刪除
  4. 遲d會睇下.
    唔驚既, 以後自己都可能會接受比呢d仲大型同危險既手術, 人體既嘢了解多d冇壞.

    回覆刪除
  5. 女人為了變美,可抵疼,可不要命。 而男人就沒有這煩惱,男人最煩是缺錢,因難溝女啊

    Color

    回覆刪除
  6. 頂,好核突...我都係睇啲唔睇啲
    切開之後好似有啲氣體流出黎...定係我眼花?

    回覆刪除
  7. 真心的睇到有啲想嘔..
    睇到開始切頭嗰十幾秒己經睇唔到落去

    回覆刪除
  8. 慶幸..我唔需要潛建!!! kakaka

    回覆刪除
  9. 我~睇~晒!

    一路睇一路大叫,叫個不停,嘈到狗仔同表彁都走埋出嚟睇我仲乜叫!

    好恐怖呀!

    回覆刪除
  10. 整形手術,相信出發點都係俾D 意外,或者某原因以致身體有缺憾既人....
    但,好多人又想靚...又去整....
    呃到哂全世界, 呃唔到自己同醫生....
    夠膽面對自己嗎??

    回覆刪除
  11. 整容保養期好短,好快會做變形金剛。

    回覆刪除
  12. Oh My God! Thanks for the link Hana. Very interesting!!

    I read the Korean lady story, and what can I say! She did look a little better, but that has to do with her slimming down / losing weight which made her facial features more prominent. The nose job helped a bit, just the improvement was marginal.

    回覆刪除
  13. 睇完了, 冇想像中咁驚, 但係都好緊張, 想過停機, 最後都睇到尾. 隆胸, 我覺得任何女人都冇咁既需要, 除之前做過切除乳房組織者例外. 至於整面部輪廓果位, 我仲係覺得自然好d, 整容可能令外觀會sharp d, 但就唔會再可愛喇.

    回覆刪除
  14. 唔...睇o左韓國o個個, 真係造得好好呢. 為o左靚, 兩個月的確係可以忍的, 當然, 要過到自己同忍到痛.

    睇完上面o的留言, 更加唔敢睇video 了...

    回覆刪除
  15. 很恐怖下,我只看了下面的人工美女,很腫啊...

    其實,我不敢看youtube那個,多少是受到大家的留言所影響。

    回覆刪除
  16. 而家有注射架嘛.. 得個針窿好細
    唔駛咁恐佈

    回覆刪除
  17. 其實有一件咁大既外物擺喺身體入面, 心理負擔應該有, 做手術唔算係乜嘢, 但係一世流流長, 心理唔係咁易應付到.呢個真係要好睇性格, 一係要好開朗, 一係要冇腦, 性格緊張者同真正追求完美者千祈咪試.

    回覆刪除
  18. 川 :係咪男人來?睇下啦!得個知字都好嘛!

    舞了 :我諗最大的負擔係隨住自身骨骼和皮膚的衰老/裉而要繼續整整整...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails