2011年1月7日 星期五

【關愛男人的10個細節】

【關愛男人的10個細節】
1、了解他的成長經歷。
2、知道他的特殊愛好。
3、懂得他的人生志向。
4、在事業上給他以適時與適當建議。
5、溫柔、經常向他表達愛。
6、爭執後給他台階下。
7、給他屬於自己的時間和空間。
8、在朋友面前甘當配角。
9、和他一起分擔困難和挫折。
10、不吝嗇地對他表達信任和欣賞。

嗱嗱嗱,以上十條好濕碎遮喎!我就全部達標啦!問題係男人是否這樣就滿意呢?

男人?係喜新厭舊的動物來喎!

20 則留言:

  1. 做到以上的,都算得上“十項全能”喇喎,重想點呢?

    回覆刪除
  2. 唔知想點,內分泌失調...

    回覆刪除
  3. 男人係喜新厭舊的動物?

    咁又唔係個個男人都係咁嘅!

    回覆刪除
  4. 當然當然,請參考右手邊

    敬告:
    2)人世間凡事皆無絕對,有的只是相對;是是非非總有例外,講是請自動對號入座,說非毋須問我,您、你、妳就是例外!


    haha...

    回覆刪除
  5. haha, 係喎,咁啱對正右手邊!

    回覆刪除
  6. 我見你個微博成日有啲嘢寫得好吸引,原來想睇係要開返個微博嘅:P 我又去開一個,你留意我關注你喎:)

    回覆刪除
  7. Hana,妳真係人間極品黎既,我未遇過好似妳咁既女仔,但係我心裡面又真係咁諗喎!Orz Orz Orz 。。。

    SR

    回覆刪除
  8. 男人?係喜新厭舊的動物來喎!
    反例:司徒華.

    回覆刪除
  9. Coffee n Tea,幾好玩!幾句咁又可以配相,快啲開啦!

    SR,查實哩十條入邊好多條都需要人生閱力,即係够老先做得到吖!哈哈哈...

    Quality Alchemist ,

    >男人?係喜新厭舊的動物來喎!

    下句係:
    男人?得不到的是最好的,失去的是最珍貴的。

    回覆刪除
  10. 司徒華係极品來喎!佢係獨自的想像中完成咗兩個人的完(淒?)美愛情。

    回覆刪除
  11. 男女平等,关爱女人的十个细节,边个知 ?
    两情相悦相处,绝对是包容和艺术。
    T

    回覆刪除
  12. 這個帖子係男人陷阱,講襯乜都會被咀咒!嘻嘻!

    回覆刪除
  13. 做到華叔咁,可以變烈士架喇!

    回覆刪除
  14. 嗱...呢D 内家功夫, 真系要慢慢修炼架...

    回覆刪除
  15. 我都中了9個, 但係方圓千里都無單身男人噃!

    所以, 唉!

    回覆刪除
  16. 我估到我修成正果, 练好晒呢10样野时, 已经行将就木了....哈哈...

    回覆刪除
  17. T,呃呃騙騙又一世?haha...

    佛爺 :點解?

    Ebenezer ,華叔哩挺真係佢唔講以為世上冇!

    小瓶子 :人同人相處有好多種嘛!各有唔同強項,練唔成哩種咪練第二種囉!最緊要適合自己,唔好勉強,皆因勉強冇幸福。

    Karen ,咁就唔好困住自己啦!再走遠啲行出10哩8哩都好呀!

    hkeric ,人貴自知。

    回覆刪除
  18. 你得閒變成護士,得閒又變成空姐;一時長頭髮,一時就用髮釵變做短頭髮;忽冷又忽熱……舊都變返新喇!

    回覆刪除
  19. 護士長?空姐領班?算吧了我...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails