2011年1月22日 星期六

廁所女神


如果你從小是由祖父、祖母、外祖父、外祖母帶大的;

如果年少時你就離開親人獨自去世界闖蕩、求學;

如果你年輕時曾不顧親人的感受,任性過;

如果你現在為了個人的事業、喜好,忽略了身邊的親人;

如果你感性,如果你喜歡音樂。

請準備好手帕或紙巾,又到「骨子裡的藝術家情緒正在升溫」的Hana感性分享時間了。

這首差不多十分鐘長的歌,歌詞和旋律都很簡單,卻能讓你靜靜的聽完然後感動、喜歡……

10 則留言:

  1. 情緒正在升溫?我等待感溫!嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 點整嘅呢?我由昨晚到而家都剩係見到白色空白連結,想聽都聽唔到。
    我都想促進下我內心的藝術感嘛:)

    回覆刪除
  3. 佛爺 :我神經刀剎驚無神泠風到!

    茶姐:我為你換咗youtube版,試下得唔得?

    回覆刪除
  4. 唔知佢唱乜,但旋律動聽,可以感覺那對生活的感受(慨歎)罷!

    回覆刪除
  5. 咩呀?有中文歌詞喎!

    回覆刪除
  6. 小弟鐘意呢首多d.睇過OVA係特別有感覺
    http://www.youtube.com/watch?v=3rqjHyX3lQU

    回覆刪除
  7. 聽到喇!她唱給外婆的?淡淡而感人!

    回覆刪除
  8. 可能係之前版本有,之前版本我都睇唔到。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails