2010年8月17日 星期二

清淡

最近燥熱,公事又火燭,消防隊長要上身,吃的就比較清淡了。這款手打烏冬极之好味,需要一箱箱(30小盒)訂購,雖然索價不菲卻絕對物有所值。
一盒裡面有兩小包,一包可以煮出這麼一大碗來,烏冬本身有咸味,水滚直接放進去煮5分鐘,加點日本麻油配上義美的三色丸子,清淡又好味。 我這人很大餸,想加餸最方便快捷莫過於蒸雞亦,最緊要係面頭上兩刀,等雞亦更入味。
女人唔補好易冇,0油水的鮮響螺煲雞,秘訣係豬骨出咗水,雞剝咗皮先好擺落滚水度煲。
同場加映深圳潮泰牛丸店的雜錦粉果,超超超好吃,我可以一次過吃三碟,盛惠人仔一蚊隻,唯一缺點係好油,但好食同健康不嬲都冇乜關係啦!


15 則留言:

  1. 咁好吾怪得最近見發褔左,不過一樣鬼火咁靚!

    回覆刪除
  2. 幾次經過潮泰都無入去試。有機會真係要去試吓。

    回覆刪除
  3. > 我可以一次過吃三碟

    我都可以, 睇見又流緊口水.

    回覆刪除
  4. 噢!我以為入了酒樓的網頁添!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. udon my fay fut~~~ But it seems to be very expensive, how much and where to order?

    回覆刪除
  6. sam ,哩度唔係一餐係幾餐喎!
    哩排忙救火,頻頻撲撲瘦咗好多,5呎4得返108磅,我唔中意自己太瘦所以要肥返幾磅至得。

    過內人 :試啦試啦好食!牛丸同牛筋都好食。

    火鶴 :我都好耐冇食了。

    佛爺 :大爺 ,請問幾位吖?

    蘇記:好似要二仟幾蚊一箱,有食緣有得成箱訂,真係貴咗啲嘅。

    回覆刪除
  7. 我不太喜歡吃烏冬,原因是很難碰到好吃的。
    你推介這種幼烏冬,煮冷的看起來會很好吃喎 :D

    從日本訂回來的嗎?

    回覆刪除
  8. 我也不太喜歡吃烏冬,但這款其實不太像烏冬,泠沒熱好吃。
    有食緣也有得定的,日元高企現在應該加價更貴了。

    回覆刪除
  9. 稻庭麵係好野黎!係台灣定日本貨呢?

    P.S. 早前去台灣,發覺冇乜野好食,你有冇乜餐廳推介呢?

    回覆刪除
  10. 我最鍾意烏冬..睇相都覺得好食。

    雞翼都唔錯,用乜汁煮? 大大隻好肉啊~

    湯更加一流。

    自己煲還是工人? 工作忙還有時間嗎?

    回覆刪除
  11. 老麥 :日本貨。台灣賣點係小食唔係餐廳喎!(都有啲嘅,我e俾你)

    helen ,我用少少沙姜粉加少少鹵水汁煮。自己煲吖!唔使執頭執尾唔使好多時間!工作再忙也要留時間好好生活啊!

    回覆刪除
  12. 吾係呀!妳睇落身高點止5"4!應該有5"6莫非妳穿了高跟鞋?定係我失魂比妳對大鳳眼電親?
    吾好掛住做要保重呀!美人

    回覆刪除
  13. 美人?笑壞人!咪亂呃啦!多謝關心!

    回覆刪除
  14. 唔急,下次出發前再consult你,唔該先!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails