2010年8月28日 星期六

唔正常


詩白爾 嗰度見到哩兩條片,一睇之下'驚為天人',我可能唔正常,如果哩兩個係我嘅仔的話,我會想死。我成日覺得冇哂童真的細佬仔總恐怖過鬼。

我做人阿媽可以用冇規冇矩、冇大冇細來形容,成日捉弄啲女,啲女又成日整蟲我,我會同個女玩打交,打打下變真打,跟住又互相道歉攬頭攬頸。農歷7月14細女特別驚鬼攬實我瞓覺,半夜去完廁所見個女瞓得好熟,突然想試下佢係咪瞓著咗都驚,係佢耳邊极細聲話「七月十四」,佢真係嚇到彈起,我就笑到肚痛......
一條片換兩個景,分明想show off個家庭背景,可惜個男仔未大先老,成個執咗業十幾廿年的醫生咁款,咁細個個髮型就要二八分,應該都係遺傳啦!真係冇陰功囉!(可見甩頭鬉真係冇得醫!)其實哩位同學都幾有做笑星的天份,條片前半段我一路睇一路笑!

20 則留言:

  1. 呢兩條片將會係佢地一生既污點

    回覆刪除
  2. 呢d細路,在果d扮貴族教會裡面,通地都係。

    回覆刪除
  3. 頂唔順,睇一鑊笑一鑊,笑到肚痛

    回覆刪除
  4. 哈哈哈哈!我想,我會給他們10分滿分!很有勇氣。
    10 out of 10 for effort!

    回覆刪除
  5. 睇左一半,已經頂唔順,好想死呀!

    回覆刪除
  6. Eeee, 花花,唔好講甩頭髮喇...


    我情願我個仔我似我細個咁,著件爛背心,踢拖鞋就周街走,通山跑。仲要同啲牛王頭、爛仔打吓交道...

    片裏面咁 refine 嘅細路,總覺得大個咗會有好多缺陷!

    回覆刪除
  7. 低鳩能唔在講(Sorry, 若果唔想出粗口,請Delete,你出即係Okay 喇),仲要放鳩晒啲獎盃響後面,以為自己好撚強。

    佢個專業人士Look 已經係加零一地柒,仲要以為開兩個景好撚巴閉。開多個場口唔係咁開o架,柒撚!

    堅係咁有錢,請人拍喇。仲應該請個形象指導,咁先唔會有個柒到無朋友嘅頭。

    不過拍得呢條片,條柒仔都唔荒多朋友。

    雖然佢係喇沙,感情上唔係好想串佢,但真係好過分,影鳩衰晒,所以都要咁講。

    回覆刪除
  8. 玩一陣唔會死喎,雖然小弟都唔玩network games

    回覆刪除
  9. 爆炸頭 :拍得出佢哋應該自認係優點喎!

    Ebenezer,我有啲學生都係,只不過平時唔會用'朗誦'腔講野,都頂到。

    N. 第二個好笑啲,第一個直頭想拗斷佢隻手。

    Sam ,總好自負添啦!

    小朱:原來我係正常?因為我都「睇左一半,已經頂唔順,好想死呀!」

    校長:不愧為校長,不動聲色教我改錯字,即改個'甩'字。thx

    過內人 :粗口既唔係我講,又唔係講我,當然出得啦!
    噢,你係人哋個師兄,不如你又拍條片來玩下?最多叫「成人金口獎」囉!

    hkeric ,人哋認為有毒!

    回覆刪除
  10. >仲要放鳩晒啲獎盃響後面,

    獎盃咁擺真係做死個工人!無遮無掩好鬼若塵,抹都抹死啦!

    回覆刪除
  11. 我中學年代都有玩朗誦,仲OK勁架,每年都拿到一兩個冠軍同兩三個亞軍或者季軍。不過,就連我呢D見慣朗誦腔既人,都睇到一半頂唔順想打人。

    之後我睇番其他人既comment,笑死我啦!
    其中一個係:你的髮線如何,你的人生也必如何!

    回覆刪除
  12. Hana姐姐,精采o既又點止呢兩條片?

    睇埋先啦~

    呢個星爺D徒弟來的
    http://www.youtube.com/watch?v=5VRH6rhqG-4

    呢兩個加左好多「特技」

    http://www.youtube.com/watch?v=X5X-NAlXW9w&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=8wWJ8FOMzOM

    另,校長你快D黎解答下篤篤兄個好有趣o既問題,佢問「係邊個搞出D鬼唔似鬼, 人唔似人o既"朗誦腔"?」

    回覆刪除
  13. 唔算得晒係師兄……

    我拍咁多條片,都無自己響入面。我淨係識響個鏡頭後面指三指四。

    回覆刪除
  14. 一路睇,一路笑,又想嘔,如果佢地係我個仔,我諗我已經死咗,partly 係笑死,但係被激死嘅可能應該大啲!

    第二條片果個唔係未大先老,而係未老先衰(btw,第二條片我用 mac 機出唔倒)

    我都有想過比阿仔考吓呢啲名校,不過我阿仔拍埋以上兩位真係“望塵莫及”(成熟程度)!我有朋友細個讀培X,佢個仔曾讀過培X﹠喇X,最後轉咗去讀國際...

    我把你這個直接轉貼到 facebook,因為太好睇,要同朋友分享!

    回覆刪除
  15. assenav ,中學同U我都中意參加辯論隊(走嗰陣都係隊長來),貪佢即時應對睇臨場反應好好玩,而朗誦對我來講太悶了。

    小詩:多謝分享呀!

    過內人:噢。(冇粗口有啲唔慣添)

    SKII :做人阿媽既睇哩兩條片真係百感交集呀!

    回覆刪除
  16. 哈哈, 幾好笑吖.
    如果我係佢地阿媽, 我就會比較擔心佢地咁鬼悶第時大個唔知搵唔搵到老婆/伴侶囉, 我會更擔心佢地到時聚番個同佢地一樣咁古肅既老婆/伴侶囉.

    其實, 佢地作d文都有紋有理, 好唔錯架喇, 個video都係根據佢地既大作舖排既啫, 對住鏡頭又要諗住點樣攞高分, 係緊張d同埋生硬d架喇. 細路哥吖嘛.

    回覆刪除
  17. Somehow 第一條片已經not available...

    睇左第二條...真係好驚!!! 太人工太老績了, 配合埋o個把聲真係...好難搞...

    回覆刪除
  18. 第一條片剷走咗, 睇唔到添.

    題外話:
    > 柒撚!

    http://4.bp.blogspot.com/_aWvIuX9Fbn4/THlYAIgkq-I/AAAAAAAAA94/2cseVChyyuQ/s1600/7.jpg

    回覆刪除
  19. 做番適合自己嘅嘢, 舒舒服服就好.

    http://www.youtube.com/watch?v=E5oO4AvWn7k

    回覆刪除
  20. 大概他們父母是很自豪...吧

    p.s.第二條片我看得有點反胃

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails