2010年8月23日 星期一

陰部紋身貼 紐約時尚圈的最新潮流(轉貼)

陰部紋身貼 紐約時尚圈的最新潮流


「時尚的方法,
是在下體除毛之後,
再用紋身貼來美化三角地帶。
這種稱為 Vatooing 的陰部美妝,
在避免摩擦的情況下,
可以維持七到十天;
整個費用約115元美金

拋開金錢不說,要避免摩擦才能維持七到十天,這個美妝不是就想找個人(不會是一群吧?)欣賞嗎?欣賞完還不摩擦的話兩個人當中,至少有一個會很不爽啊!如果只是美給自己看,嘿嘿...這個女子有些問題,哪有正常女子七到十天裡經常脫光了看自己私處呀?

所以「避免摩擦可以維持七到十天。」這句話真的很奇怪呀!

10 則留言:

  1. 花花:

    可以避免摩擦而又真錮銷魂嘛,得架得架。

    男人可唔可以在那話兒紋身呢?

    回覆刪除
  2. 有無聽過咩叫"蓮子圖"....我見到上圖第一時間令我想起蓮子圖

    回覆刪除
  3. 噢.. 唔摩擦可以推吓車嘅..

    回覆刪除
  4. 那可能是給新娘去做的,有一夜美態已經足夠了!115元美金喎!折合港幣,真是春宵一刻值千金!

    回覆刪除
  5. 爆炸頭 :你講哩個蓮子圖?http://mypaper.pchome.com.tw/a44445555836201/post/1311281653

    嘩!好恐怖,睇1秒都頭皮發麻!

    哩個水晶陰部美妝好好多,至少唔恐怖嘛!

    回覆刪除
  6. hana姐姐你真係好鹹濕啊!成日都捻住人地要「摩擦」!

    個紋身貼都可以淨俾自己自娛七日架嘛!上次報紙先講有個大叔係自己架車度用假髮幫佢個「咕咕」裝飾一下,仲用相機留下佢「咕咕」o既另一面。:S

    回覆刪除
  7. 小詩:車,我又唔係聖女,唔'鹹濕'邊有女咁大呀?不如你講我聽邊個唔鹹濕?
    自己睇自己自娛七日咪總鹹濕,總要鹹濕得來好鬼自閉囉!

    回覆刪除
  8. 我第一個諗法都係,可以推車的嘛,唔一定會磨甩架...

    其實正面d諗,結婚之類特別日子,等全身都靚都唔錯呀

    回覆刪除
  9. 校長:問我?你先係男人喎!

    火鶴 :推車咪睇唔到囉!呀!可以對住塊鏡喎!推車幾得喎!好橋!

    佛爺:美不美見人見智,首先我唔覺得脫哂靚囉!

    Ebenezer ,係呀!只有諗唔到沒有做不到。

    亮:都係嗰句:最緊要受。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails