2010年8月13日 星期五

卖血也不让我女人给别人打工

韩寒:卖血也不让我女人给别人打工(图)


韓寒在香港擁躉唔少,唔知啲男擁躉聽完佢哩番'豪言壯語'之後有咩感覺呢?女人就梗係覺得佢MAN啦!(查實Man同大男人的距離係咪1納米之內呢?)

20 則留言:

  1. 我的心很感動,但是我的腦袋覺得很無聊。

    回覆刪除
  2. 可能知道自己有能力(不用賣血?)的男人才會這樣說吧!
    香港地有幾多個男人養/請得起自己個女人呀!

    回覆刪除
  3. 第二個講,我會第一時間諗到:On L 9

    但韓寒講,我又覺得形喎

    回覆刪除
  4. 在現實社會中有些單純是可愛,有些就只剩下一個字一 一蠢。

    回覆刪除
  5. 唔知道上文下理,單睇呢句,我唔會覺得佢形,只覺得佢囂。

    回覆刪除
  6. 的確只差一線。


    隨傳隨到,而且沒有休息時間…
    心在門後,只得「悶」字。

    回覆刪除
  7. http://blog.sina.com.cn/twocold
    根據他的blog,在我没有更新的时间里,很多朋友帮我写了不少文章,有谈论我的祖国的,有谈论我的女人的,我很欣慰,文笔都不错,但再不错,这事还是不需要别人代劳了。,幾乎是另一個說法。

    回覆刪除
  8. 女人也是可以有事業心的.

    回覆刪除
  9. 嗄? 咁型好易英年早逝喎!

    回覆刪除
  10. 賣血可以賣得幾多次呀!不會話,做鴨,也不讓我女人給別人打工,仲有形喇!

    回覆刪除
  11. http://blog.sina.com.cn/s/blog_5e2393230100kmvf.html

    唔好意思各位,我唔知連接唔到篇文,出處係上面條link度。

    回覆刪除
  12. 佛爺講得好!做鴨,也不讓我女人給別人打工,仲有形喇!

    回覆刪除
  13. 佢呢句說話得罪好多善良的人喎!

    佢呢句說話唯一討好既對像, 應該就係佢女朋友喇, 但係又點解要同我地d3唔識7既廣大讀者分享呢?

    講到底, 呢個人好囂囉.

    反而, 覺得做佢女朋友未必真係好似佢口中講得咁幸福呢!

    回覆刪除
  14. 香港女性眼中target中的target。

    回覆刪除
  15. 米 :即係時人唔對事!香港好鬼興。

    Ebenezer ,我覺得哩度可以用囂字。

    xiao zhu ,係咪好似所有中國人咁盛名積累到一定程度就開始抖呢?

    過內人 :嗰一線係每個人心中長短都不一,門裡有人也可以心閃閃。

    ECHO,這是他接受專訪說的話無花無假,最貼題是他抱著一大捧鮮紅玫瑰拍的相片,嗯,真的蠻好看的。

    回覆刪除
  16. hkeric ,不說事業心,單講生活也需要工作吖!能讓自己的女人不為別人打工的男人有幾個呀?

    the8 ,他應該是假設了自己不用賣血吧!一種加強語氣的比喻,但強烈過頭了。

    佛爺 :佢做鴨條隊一定好Q長,可以幫佢收錢就發達了。

    舞了:善良唔善良我唔知,得罪好多男人就真。

    老人:佢真係幾索!但太嫩,我buy周立波多啲,周立波故事多啲、年紀大啲、經歷豐富啲、做人壞啲...可讀性高啲啱我。

    回覆刪除
  17. '据ELLE杂志说,韩寒在说完这句狠话之后,自己也不好意思地干笑了一下。虽然如此,但韩寒至少宣告了一种男人对女人该有的态度。值得很多男人好好学习。"
    我想人,不論男女,想追求的是被尊重,重視的態度。做為女人,我想伴侶有這種態度,即是don't take everything for grand,也願意這樣去照顧伴侶的心靈需要。但賣血...可能我唔係好受得咁重的表達手法,不過可以了解他說這話的用意。

    回覆刪除
  18. 咁...我都知,唔諗可行性,講左先的人一定最有型

    個d要求自己講得出一定要做得到,做唔到就唔講的人一定唔型囉


    回覆刪除
  19. take for granted
    but not " take for grand "
    cheers.

    回覆刪除
  20. 如果搞到要賣血咁折墮,條女都飛左佢啦。唔飛,都要搵食啦,浪漫...咩年代?

    不過,現實係,當聽到呢句話時,大把女女會投懷送抱!點解?因為係韓寒講既! 如果係八兩金...跟本就唔會有呢個話題啦。

    結論:"有型 + Talk得" = 殺死女,其實講乜都冇所謂,一樣殺死女。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails