2011年1月13日 星期四

有錢也買不到的東西

天一泠,我的四肢就冰冷冰泠的,我家大小姐聖誕送了我這個親手做的叮叮暖包。她用了半斤紅豆和一件穿不下的背心來做,非常環保。雖然針線功夫和我比差遠了。但現在的少女們呀,會穿針引線都應該表揚了吧?!大小姐囑咐說每次放進微波爐叮30秒就好了,既可暖手還有淡淡地豆香,叮久了會有焦味的。一試果然好暖,由心底裡暖起來。

大小姐還說天熱了不需要暖手的話,可以當手機座,手機還真的站得挺穩的。

前段時間一直病,有個學生的祖母到我差不多好了,才思想斗爭完,決定送我一些她浸了40年的咸金桔。烏黑黑的賣相不討好,但真的很管用,喉嚨有什麼不適用熱水沖一、兩粒,不用搗它自己就化開了,喝一杯馬上見效,快過打針(?)!

這一瓶多珍貴呀!

這是我兩年前樂在其中 自己浸的,差不多兩年了(怎麼一晃就兩年了呢?)鹽都還未化開呢!

9 則留言:

  1. 呢二樣我都很喜歡,不過要自己來!
    (原來豆子可以咁樣用,讚呀!)

    回覆刪除
  2. 嘩!40年咸甘桔!!我都想試吓!!!

    回覆刪除
  3. 我的只泡了几个月. 在挪威金桔一公斤要差不多120港币.

    回覆刪除
  4. 請問紅豆暖包可以維持多久?

    回覆刪除
  5. Coffee n Tea ,是啊!我也沒想到呢!

    Ebenezer ,嗯...如果有耐性,我浸嗰啲38年後分啲畀你。

    Desertfox ,等到Terry娶妻就差不多了。(你下次回來我送點給你)

    舞了 :都有個幾兩個鐘!

    火鶴 :有壓力伐?

    回覆刪除
  6. 嘩!囡囡咁鬼有心真係暖到入心啦,曬命呀!

    細個阿媽都有浸, 大個就冇LU (得閒問下點解先). 乜會浸到好似八珍甜X咁黑O既咩? 真係唔知喎!

    回覆刪除
  7. 係吖!,曬命呀!haha...(有得曬唔好哂)

    回覆刪除
  8. 都有少少架, 不過我啲設計都唔差啫..

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails