2009年3月4日 星期三

笨象要食蕉

尋日渣打銀行業績一出更加顯得匯豐果碌葛有幾咁唔掂,哩趟真係點都唔會再入佢貨。笨象瘦咗要我哋啲小股民幫手買蕉俾佢食,咁如果佢總係青壯少年發育緊就多多都唔怕買來供佢食,但如果佢已垂垂老矣就食极都唔會再壯返,咁總值唔值得買蕉佢食呢?

繼雷曼迷債之後香港又多咗班匯豐苦主,話苦主一啲都不為過,點解佢盈利倒退七成九可以唔使出盈警都得格呢?証監會係咪要解解畫、負負責呢?

老實講對依家哩班匯豐高層非常之冇信心,邊個會入股人哋公司但就唔派自己人去實,俾大嗰錢人玩殘自己?咪碌葛囉!

尋日標普500跌落700點樓下,或者今日會買少少標普500指數基金玩下。點解總有心情玩?咁,做人嘅野三衰六旺時時有,唔睇開啲成世流流長點過世呢?輸錢不輸志,仔死錢還在吖嘛!(啊呀,咁似江湖兒女口吻嘅,明明斯文高貴大方嘛!睇來都總係暈暈哋吖我。)

PS:原來左丁山就係香sir香樹輝喎!唔怪至得寫啲野咁好睇啦!(我好背,今日先知啫:()

18 則留言:

  1. 唔似暈喎你..
    不過你都係好斯文高貴大方吖.

    回覆刪除
  2. 嘿嘿,我多重性格吖嘛!

    回覆刪除
  3. > 多重性格

    我知..
    斯文, 高貴, 大方
    仲唔多重?

    回覆刪除
  4. Hana, 暈牙?我借個膊頭俾你吖!

    回覆刪除
  5. 校長:車,借個膊頭俾我有鬼用咩!借啲錢俾我就差唔多。

    eric ,係咪黑星吖?

    回覆刪除
  6. 『明明斯文高貴大方』...唔...

    回覆刪除
  7. 我都覺最大鑊係管理層講大話,之前又話冇集資需要,跟住轉個頭就集資...咁同啲大陸二線股有咩分別?

    (分別在,大陸二線股係可以俾人炒起升幾倍,hsbc就...)

    回覆刪除
  8. 卡臣 :哈哈...

    川:係吖,食蕉係抄你!*.^

    米兄:咪係囉!

    回覆刪除
  9. 如果要買銀行股,情願等個市回番 D 時買渣打都唔好買匯控!

    回覆刪除
  10. "號外:原來左丁山就係香sir香樹輝喎!唔怪至得寫啲野咁好睇啦!"

    呢樣好似係人都知喎.....

    回覆刪除
  11. 市場維京人 :尋日買咗啲了。

    馬沙兄:啊呀,餘死了,我尋日先知jar:(

    回覆刪除
  12. "原來左丁山就係香sir香樹輝喎!"

    受人錢財替人消災, 所以佢經常同李街街講好說話.

    回覆刪除
  13. 嘩嘩~ 估唔到我咁有幸俾到小小點子俾hana姐, 嗚嗚~

    今日要買返隻蕉慶祝o下先~

    回覆刪除
  14. 匿名:受人錢財替人消灾都好正常吖!但博學多才寫文又真係好睇喎!我朝朝聽佢半粒鐘電台節目又幾言之有物喎!

    川:請唔請我先?

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails