2009年3月1日 星期日

港女當道by火鶴

小弟早排喺<港女應變災難中心>摷到條Link,條Link係一條港女列左男友一百戒條。唔睇油自可,一睇就把幾火,所以小弟就流言屌佢囉。唉,點知條八婆洗左我個流言,越唸越激氣,依家咪整返女友三十條戒條作布復。原本想整夠一百條睇齊,不過廢是D人話我小氣啦,整三十條咪算囉,我係咪好有瘋度呢?哈哈
<女友三十戒條>
1. 我中意一個小島依人,聽晒我話既女朋友。
2. 自尊心極強係我既憂點。
3. 漫畫展係我每年最緊張既節目,我會擔定櫈仔排頭位,妳喺電視新民見到我唔使驚瓦。
4. 我唔覺得$10000HKD一隻Action Figure貴。
5. 你越無知我越覺得妳可愛。
6. 不知進取係每個人既弱點,無人可以怪責我,包括妳。
7. 我中意既遊戲係Xbox既Halo、Project Gotham Racing、Counter Strike以及PS既WE,妳千奇唔好買Scrabble同Blokus比我。
8. 沈迷打機睇慢畫玩Figure唔代表幻稚。
9. 我唔會每日打電話比妳,不過我會日日打機。
10. 妳見到我打機既時候,要囋我勁。
11. 如果我遲到,一定係我尋晚打通宵機唔知醒,所以你唔好比面色我睇。
12. 我一日打唔爆部機我一日都會情綷暴喿,妳最好唔好煩我。
13. 妳最好唔好叫我去Social,我留番D時間打機上網睇電視訓覺唔好?
14. 我想妳同我一齊買波衫買波鞋,宜且仲要囋我有眼光。
15. 唔可以唔妥我既豬朋狗友,因為佢地係我飲包食醉以及星其六晚睇英超聯既親蜜戰友。
16. 男人睇波女人收聲,叫妳針茶第水妳要聽。
17. 我唔主動嚷坐比老人家唔主動叫人早晨唔講唔該唔講多謝唔代表我無禮貌。
18. 我份人好易話為,唔會揀飲習食。出街食飯由妳話事,不過要揀間可以著Graphic Tee同波衫既餐廳,而且埋單要$100HKD有找。
19. 一齊食飯一定要AA制,如果我無帶錢,妳一定要在無人知既情況下過錢比我,唔可以落我面。
20. 餐枱禮儀純熟虛偽。
21. 我唔介意妳係肥定瘦,不過一定要咸磅。
22. 女子以身才為貌,不過都要有樣貌。
23. 你著套Gucci同我出街我會自俾。
24. 我向東時如果妳行西,我會即刻叫你去yak西。
25. 我介意妳望靚仔,更介意妳唔比我望靚女。
26. 我有睇四仔既習慣,妳最好唔好叫我戒。
27. 送超過$100HKD既禮物比妳會令妳陪養出貧慕虛榮既心,我都係為妳好。
28. 我唔介意你開罐頭或煮鮑魚比我食,不過我介意你唔洗碗,因為洗碗係女人既責任。
29. 我成世唔拍拖唔代表我係一條溝唔到女既可連蟲,而係我不肖依家香港女仔拜金刁盲既態度。
30. 如果妳對以上任何一條戒條有不滿既話,我會稱呼妳為「港女」。

本篇文章經過Fire-Crane™錯別字搜尋軟件程式version 0.11.1©2006檢查,如有遺漏實屬錯別字太多引致軟件程式支持不住,請讀者們自行修正。

按:哩排翻睇啲blogger舊文,尋日剔下剔下睇到火鶴 N前寫的這一篇,嘩,好鬼過癮喎!得到佢同意轉貼係哩度。佢話哩啲全部係反話,但1、4、16、18、25、26、28我覺得ok嘅喎(我另類嘛)!好明顯照哩30條來睇,應該冇一個女人唔係港女囉!咿,唔知過咗幾年有冇新30戒條呢?


延伸閱讀:
男友三十戒條 by小瓶子

新版三十戒 by火鶴

9 則留言:

  1. 咦?乜而家有番咩,以前也有個『港女災難應變中心』,後來 close 左,原來而家有人整番個新嘅.....哦。

    回覆刪除
  2. 哈, 真系写得好绝...哈哈哈!!!

    回覆刪除
  3. 模倣上年某金融機構廣告旁白:
    「你睇到港女同電車男,我睇到好高o既離婚率。」

    回覆刪除
  4. 匿名:都話N年前囉!

    小瓶子 :係吖,好頂癮。

    詩白爾 :香港算好啦!大陸哩幾年離婚人數係結婚人數的一半。

    回覆刪除
  5. 哈哈哈哈...

    原來有人睇完赤壁之後, 真係會以為赤壁之戰依家仲打緊喎..

    回覆刪除
  6. 最緊要女朋友好似韋小寶個雙兒咁樣!!
    咁就冇得彈啦!!

    回覆刪除
  7. 介意妳唔比我望靚女。
    我舉腳讚成.
    30戎看的好過隱啊!!

    回覆刪除
  8. 原來而家真係有個新嘅『港女災難應變中心』喎,係新嘅。

    http://anti-hkg.longluntan.info/

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails