2009年3月9日 星期一

黑。運氣。港女特質

自從八達通系統進駐各大小停車場後,出入閘要用飛的已經越來越少了,而以前最喜歡玩的試驗運氣游戲也沒怎麼有機會玩了。這天匆匆地去某商場辦事,沒刻意和時間競賽,卻有異外的收獲,多一分鐘要付多$22元啊!
前幾天和嘉雯、小C、鐵鎚等飯聚,嘉雯一見我就說:「全黑吖你!」對於黑色實在是太熱愛了,還好我對名牌不發燒,名牌三折我還是覺得貴。最近買的這個黑色包包好抵,真皮耐用,雙拉鏈間隔,內籠還有大小不一的隔袋方便收納細碎物件,雙肩帶分散重量,盛惠$320元。
我的小車裏外盡黑,連唯一的裝飾品(手袋裏另有一副太陽眼鏡)也是黑色的。因為我的小車實在太'干淨'了,這天巧遇鄰車的男車主,引來這樣的一問:「咿,乜你原來係女人!」
我:「哦,原來你係男人。」
鄰:「唉...你以為成車毛公仔就一定係女人揸哩?」
我:「點止吖,啲毛公仔總成日轉款添!」
鄰:「無法子啦!個個女朋友都中意擺啲毛公仔係我駕車度,但又中意唔同品種喎!」
我:「都幾好吖!成日轉款冇咁悶。」
鄰:「好咩吖?啲毛公仔都係我俾錢!你估平啊!」
我:「啲女正咪得囉!哈哈!」
……

17 則留言:

  1. >>啲毛公仔都係我俾錢!你估平啊!

    呢句最正!!

    回覆刪除
  2. 毛公仔...又係公主病既一種,
    我個靚女6歲, 都嫌毛公仔childish, 點解o甘多hk女仔鐘意 ?

    回覆刪除
  3. 我好鍾意你e句,「啲女正咪得囉!」

    中晒XD

    回覆刪除
  4. 講得好0岩!!最緊要係d女正!!kakaka

    回覆刪除
  5. 你嗰袋几靓哦, 响边度买架?

    回覆刪除
  6. 行行:嘿嘿...

    篤篤篤撐 :哩樣野同情人節監粗要個男人送大大扎花差唔多卦。

    V:個男人話:真係正總使成日換嘅?

    哈哈!

    韋嚇凸 :公主病嘅女睇怕都唔正得去邊。

    卡臣:係吖,黄色花點都好彩過紅玫瑰!

    小瓶子:西貢吖!

    回覆刪除
  7. 有問題... 佢唔驚d 新女 complain 佢將舊女既公仔放係車度?

    回覆刪除
  8. Hi Hana
    夜晚著黑衫, 最好有D野反光, 否則司機很容易看漏眼, 都幾危險;

    回覆刪除
  9. 包包好過癮喎,
    好中意你副太陽眼鏡, 超型吖.

    回覆刪除
  10. 老麥 :佢一換女即揼(?)公仔!

    Jean:我戴熒光bra!*.^


    eric ,係吖係吖!

    火鶴 :我都好中意!

    回覆刪除
  11. 卡臣 提到...
    最緊要好彩
    ————————

    我就話對話頗精彩啦~~~

    回覆刪除
  12. Ingrid ,歡迎光臨!

    跟住總有!

    佢話:係了,得唔得行飲杯野?

    我話:好吖,飲完去買毛公仔。

    回覆刪除
  13. 西貢吖d 野甘平?

    下次有机会去, 留意下先.

    回覆刪除
  14. 果晚都想講,你個袋好特別。
    下次再傾過啊﹗
    唉,我要跟你學野……8000人 vs 1人

    回覆刪除
  15. 小瓶子 :間鋪執笠要錢唔要貨先咁平jar
    筍野係可遇不可求!

    小C,好吖,下次再食餐勁嘅

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails